Gino, wij wonen vlak bij elkaar, dus misschien kunnen we samen iets plannen.
Lijkt me wel wat. We spreken wel wat af als je voor die trekhaak komt. Wil je zelf op het circuit gaan rijden?Jongens, ik ga ook een keer mee, met welke auto is nog niet bekend, dat veslis ik wel op het laatste moment. Ik ben vaak bij de Nordschleife geweest, maar of mijn auto liet het afweten (bouten van uitlaatspruitstuk afgebroken of ik was al met 'Tomasso'meegereden of ze hielden net op dat moment een 24uurs race
Gino, wij wonen vlak bij elkaar, dus misschien kunnen we samen iets plannen.
Nu alleen nog even concreet iets afspreken.KLijk, dat ziet er goed uit, een flink aantal Alfa's !
OK. Ga jij vrijdag al of kom je zaterdag ochtend ?voor mij is het handiger als we een vaste tijd en plaats afspreken bij de ring.
gr
Dagmar
Die paaszondag ben ik weer terug in NL ivm familie aktiviteit. (ik ga zaterdag avond terug). Aangezien mijn direkte familie de afgelopen paar weken behoorlijk in aantal terug is gelopen wilde ik dit jaar maar eens niet overslaan...Ik ga waarschijnlijk zaterdagavond met de auto op de trailer en anders ga ik zondagochtend.
Aernoudt ga zondagochtend maar bij Pflanzgarten 1 staan dan zal ik proberen de naam die Engelsen mij daar gaven(fucking psycho![]()
)waar te maken
.
Alhoewel ik zal het in het begin ff kalmpjes aan doen natuurlijk.
Zie jullie met pasen!
ovb als mijn Bertone nog niet verkocht is, 11.00uur bij Brucnchen op de zaterdag, is dat bij de ring ?OK. Ga jij vrijdag al of kom je zaterdag ochtend ?voor mij is het handiger als we een vaste tijd en plaats afspreken bij de ring.
gr
Dagmar
Voor de zaterdag stel ik dan voor om de parkeerplaats bij Brunchen te verzamelen. Mooier uitzicht dan op de hoofdparkeerplaats.Rond de klok van 11:00 ?