En bedankt hé, ik wilde lekker intiem gaan tafelen bij De Bokkendoorns met mijn meisje.....
Fenomenaal goede keuken, en een zo mogelijk nog betere gastheer (Peter).
Mag het zeiken dan nu stoppen? Zandvoort is gewoon goed!
Je maakt je dag zelf. Waar gaat het nu helemaal om?
Wat hadden de heren willen hebben op het CPZ qua culinair?
Sushi? Beenham? Broodje giros? Kreeft?
Zet het er maar neer, loopt voor geen meter want het is al gauw te duur.
Ontbijten onderweg naar Zandvoort doe je bij van der Valk in Breukelen. Kost 11 Euro pp. onbeperkt, en goed.
Op het circuit pak je wat eenvoudigs (Je komt toch voor Alfa en een praatje, of ben ik gek.)
En na afloop kies je een tentje in Zandvoort centrum om wat te eten, keuze genoeg, voor elk budget wat wils, en allemaal goed.
Of je pakt een van de vele hotelletjes in Zandvoort. Alleen daarom al is Assen minder geschikt.
Patrick.
Dat is lekker zwart-wit, als iemand wat aan te merken heeft op Zandvoort of zijn catering is het zeuren

Wie heeft het over sushi, kreeft en beenham? Alhoewel, dat beenham mag best trouwens

Maar bijvoorbeeld in Assen zijn er al gauw 2 of 3 of 4 kraampjes, en ik moet me vergissen of ik heb er maar 1 gezien op Zandvoort. Hoeveel mensen komen er eigenlijk op zo'n evenement, dat is toch te weinig?
Ik persoonlijk zeg niet dat ik het niet naar mn zin hebt, want zoals je zegt, het feestje maak je zelf. Voor mij persoonlijk ga ik liever naar Assen.. dat is een mening, en die is vrij om te geven. Als er dan vervolgens een grote groep mee eens is, zou het verstandig kunnen zijn om het misschien eens te wisselen. Gewoon wat input/feedback voor de organisatoren/vrijwilligers (waar ik overigens respect voor heb hoor, wat voor werk ze verzetten), daar moet je je voordeel mee doen.
Gr. Geert-Jan
Ja Geert-Jan, het is zeuren want de kogel is al door de kerk. Het SSAR 2011 is geboekt op Zandvoort, punt.
Waar ik overigens niemand over hoor, laat iemand eens een schatting doen wat het afhuren van een circuit kost.
Ik weet het toevallig van Assen en heb een redelijke schatting van Zandvoort in huis. Dat zijn
bedragen waar menigeen draaierig van wordt.
Het zou goed kunnen dat Assen bijvoorbeeld EU. 2.500,00 per dag meer vraagt dan Zandvoort.
Wie van de donateurs wil er dan Eu. 25,00 bijbetalen? Dat zullen er weinig zijn hoor.
Deze is voor het SCARB bestuur / SSAR-organisatie:
Willen jullie eens kijken of de catering wat uitgebreider geregeld kan worden?
Is het wellicht mogelijk een plaats in te ruimen voor enkele verkoopwagens?
Vanwege mijn bedrijf heb ik veel relaties in mijn bestand die met verkoopwagens op locatie werken
en daar goed voor willen betalen in de vorm van sta-geld.
Indien er belangstelling is staat mijn kennis op dit gebied tot uw beschikking.
Patrick.
Don Bubbles! = Patrick.
Teveel Alfa's, een mid-life Harley, en veel te weinig tijd....
.