Geert-Jan
Advanced Member
Advanced Member

Re: RE: Spettacolo Sportivo 2011, 17-18/09/2011 op Zandvoort

wo dec 01, 2010 16:33

Die zijn er om te doneren,niet om te zeuren...
Daar ben ik het niet mee eens. WIl dus zeggen, als je doneert moet je je stil houden? Ik weet niet wat je precies bedoelt met "zeuren" (misschien datgene wat ik hier ook doe), maar ik zie hier ook mensen die met suggesties komen, waar je het als bestuur toch ook van moet hebben?

De input van leden is even belangrijk als die van het bestuur mijns inziens.

ONtopic:

Ik ben dit jaar voor het eerst op SS in Zandvoort geweest, en vond het niet echt speciaal qua locatie, maar dat komt omdat ik Assen gewend ben. Ik vond niet echt dat er sfeer aanwezig was, en ook het wachten voor de (enkele) friettent werd een klein beetje vervelend. Wel had je mooier overzicht op de baan op CPZ, wat ik nog wel eens mis op Assen.

Assen heeft in mijn ogen gewoon meer sfeer, leukere paddock en betere catering. Ook het weer is in Assen vaak beter :jumping:

Ook voor mij zou wisselend Assen/CPZ en eventueel een belgische locatie het best zijn.

---

Even terzijde, ik lees net op site van VIvaItalia dat ze er weer bij zijn in 2011, iemand meer info? Locatie bijvoorbeeld :lol: Link!

Gr. Geert-Jan
Ex: 145 1.4TS '98, 155 2.5 V6 '93
Nu: 33 1.7 QV '87

Beheerder www.Alfa33Club.nl

ebbr
Guru
Guru

RE: Spettacolo Sportivo 2011, 17-18/09/2011 op Zandvoort

wo dec 01, 2010 17:14

Mss voor de 'oordelen' en frustratie hier te planten eens naar de nieuwjaarsreceptie gaan en de keuze motivatie aanhoren...Of mensen daar 1 op 1 aanspreken en er naar vragen?
De bestuursleden en overige vrijwillegers zijn namelijk net gewone mensen :wink:

SCARB is een grote club, SSAR een mega evenement om te organiseren waarbij naast de donateurbijdrage heel wat nodig is om de boel van de grond te krijgen stel ik me voor. Toegegeven dat de 'westerse catering' :needcoffee: mij als achterhoeker ook nooit zo kan bekoren...hahaha

Blijft een feestje om trots op te zijn samen mij betreft.
4C Black Edition
Giulia 1300 super (2000 Nord)
75 2.0 Twin Spark Squadra
Giulia 2.2D Squadra Veloce

MartijnGTA
Guru Duplice
Guru Duplice

wo dec 01, 2010 18:49

Toegegeven dat de 'westerse catering' :needcoffee: mij als achterhoeker ook nooit zo kan bekoren...hahaha
De Bokkedoorns is om de hoek! Die hebben best goed voer. :wink:
Nu:
156 GTA
156 Crosswagon x2
(SCARB 5781)

Ooit: 156 1.8 SW gaz, Giulietta Multi Air, 75 1.8IE, 155 2.0 16v

Patrick
Guru
Guru
Contacteer: Website

wo dec 01, 2010 19:00

Toegegeven dat de 'westerse catering' :needcoffee: mij als achterhoeker ook nooit zo kan bekoren...hahaha
En bedankt hé, ik wilde lekker intiem gaan tafelen bij De Bokkendoorns met mijn meisje..... 8) :wink:
Fenomenaal goede keuken, en een zo mogelijk nog betere gastheer (Peter).

Mag het zeiken dan nu stoppen? Zandvoort is gewoon goed!
Je maakt je dag zelf. Waar gaat het nu helemaal om?
Wat hadden de heren willen hebben op het CPZ qua culinair?
Sushi? Beenham? Broodje giros? Kreeft?
Zet het er maar neer, loopt voor geen meter want het is al gauw te duur. :?

Ontbijten onderweg naar Zandvoort doe je bij van der Valk in Breukelen. Kost 11 Euro pp. onbeperkt, en goed.
Op het circuit pak je wat eenvoudigs (Je komt toch voor Alfa en een praatje, of ben ik gek.)
En na afloop kies je een tentje in Zandvoort centrum om wat te eten, keuze genoeg, voor elk budget wat wils, en allemaal goed.

Of je pakt een van de vele hotelletjes in Zandvoort. Alleen daarom al is Assen minder geschikt.

Patrick.
Don Bubbles! = Patrick.

Teveel Alfa's, een mid-life Harley, en veel te weinig tijd....

.

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

wo dec 01, 2010 19:02

Of bedoelt hij de 'Westerse' gewoonte om Heineken en Amstel te schenken?
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

MartijnGTA
Guru Duplice
Guru Duplice

wo dec 01, 2010 19:18

O ja, dat zou ook nog kunnen. Maar als chauffeur drink je toch gewoon een sapje? Heb je ook geen last van al-dan-niet uilenzeik. :lol:
Nu:
156 GTA
156 Crosswagon x2
(SCARB 5781)

ebbr
Guru
Guru

do dec 02, 2010 10:26

Hehe ik denk even een wat luchtiger sfeertje maken hier omtrent ons super event van het jaar, het kwartje valt;
-Juist het gaat mij uiteraard om de Grolsch, in plaats van dat pisbier :wink:
-En om de lekkere Aviko frieten uuut laag keppel, daar kunnen ze in Zandvoort niet an tippen
-Maar rijden daar :thumbs:

Tuurlijk mijn vriendin is 'de Bob'....
4C Black Edition

Geert-Jan
Advanced Member
Advanced Member

do dec 02, 2010 11:39

En bedankt hé, ik wilde lekker intiem gaan tafelen bij De Bokkendoorns met mijn meisje..... 8) :wink:

Ontbijten onderweg naar Zandvoort doe je bij van der Valk in Breukelen. Kost 11 Euro pp. onbeperkt, en goed.
Op het circuit pak je wat eenvoudigs (Je komt toch voor Alfa en een praatje, of ben ik gek.)
En na afloop kies je een tentje in Zandvoort centrum om wat te eten, keuze genoeg, voor elk budget wat wils, en allemaal goed.

Of je pakt een van de vele hotelletjes in Zandvoort. Alleen daarom al is Assen minder geschikt.

Patrick.
Dat is lekker zwart-wit, als iemand wat aan te merken heeft op Zandvoort of zijn catering is het zeuren :P Wie heeft het over sushi, kreeft en beenham? Alhoewel, dat beenham mag best trouwens :P Maar bijvoorbeeld in Assen zijn er al gauw 2 of 3 of 4 kraampjes, en ik moet me vergissen of ik heb er maar 1 gezien op Zandvoort. Hoeveel mensen komen er eigenlijk op zo'n evenement, dat is toch te weinig?

Ik persoonlijk zeg niet dat ik het niet naar mn zin hebt, want zoals je zegt, het feestje maak je zelf. Voor mij persoonlijk ga ik liever naar Assen.. dat is een mening, en die is vrij om te geven. Als er dan vervolgens een grote groep mee eens is, zou het verstandig kunnen zijn om het misschien eens te wisselen. Gewoon wat input/feedback voor de organisatoren/vrijwilligers (waar ik overigens respect voor heb hoor, wat voor werk ze verzetten), daar moet je je voordeel mee doen.

Gr. Geert-Jan
Ex: 145 1.4TS '98, 155 2.5 V6 '93
Nu: 33 1.7 QV '87

Beheerder www.Alfa33Club.nl

ebbr
Guru
Guru

do dec 02, 2010 13:51

Mening en voorkeur mag en zal ook zeker iedereen hebben, en daar is een forum toch ook een beetje voor.
Alleen leest de EC niet altijd alle topics door, dus blijf van mening ook mensen gewoon 1 op 1 aan te spreken als je de kans hebt voor opmerkingen en goede ideeën.

Dan kun je ook zeker horen vermoed ik, dat al willen we allemaal naar Assen er toch nog wat andere haken en ogen aan zullen zitten.
4C Black Edition

Alfagek
Guru Duplice
Guru Duplice

do dec 02, 2010 14:34

Of een mailtje sturen aan het bestuur. Dit heeft ook al eens eerder geholpen om het te koop en gezocht forum gedeelte weer terug te krijgen op het forum.

Greetz,
Bas
Nu:
33 1.7 16v
Toen:
6x 164 (TS, V6, V6, TS, TS LPG, TS LPG)
7x 33 (1.5 IE, 1.7 IE, 1.4 Imola, 1.7 IE SW, 1.5 IE, SW 16v, 1.3)
1x 75 (1.8 IE)
3x 146 (1.6 TS G3, 1.8 TS G3, 1.9 JTD)
1x 155 1.8 TS 16v G3
1x 145 2.0 TD
1x 90 2.0 carbs

MartijnGTA
Guru Duplice
Guru Duplice

do dec 02, 2010 20:08

Patrick.
Oeps...excuus voor het verprutsen van de intieme sfeer... :oops:

Maar gelukkig heeft Haarlem meer dan 200 restaurantjes, voor elk budget en voor elke smaak wel wat. Mooie reden om de binnenstad van de Noord Hollandse hoofdstad te verkennen!!
Hopelijk is de Appelaar tegen die tijd weer open: dan staat de Alfa op rol afstand van menig schrans-tafeltje. :wink:

Lambermons is een van onze favorieten, en ML heeft recent een sterretje verworven. Die gaan we dus ook binnenkort maar eens testen.
Nu:
156 GTA
156 Crosswagon x2
(SCARB 5781)

Patrick
Guru
Guru

do dec 02, 2010 20:46

Patrick.
Dat is lekker zwart-wit, als iemand wat aan te merken heeft op Zandvoort of zijn catering is het zeuren :P Wie heeft het over sushi, kreeft en beenham? Alhoewel, dat beenham mag best trouwens :P Maar bijvoorbeeld in Assen zijn er al gauw 2 of 3 of 4 kraampjes, en ik moet me vergissen of ik heb er maar 1 gezien op Zandvoort. Hoeveel mensen komen er eigenlijk op zo'n evenement, dat is toch te weinig?

Ik persoonlijk zeg niet dat ik het niet naar mn zin hebt, want zoals je zegt, het feestje maak je zelf. Voor mij persoonlijk ga ik liever naar Assen.. dat is een mening, en die is vrij om te geven. Als er dan vervolgens een grote groep mee eens is, zou het verstandig kunnen zijn om het misschien eens te wisselen. Gewoon wat input/feedback voor de organisatoren/vrijwilligers (waar ik overigens respect voor heb hoor, wat voor werk ze verzetten), daar moet je je voordeel mee doen.

Gr. Geert-Jan
Ja Geert-Jan, het is zeuren want de kogel is al door de kerk. Het SSAR 2011 is geboekt op Zandvoort, punt.
Waar ik overigens niemand over hoor, laat iemand eens een schatting doen wat het afhuren van een circuit kost.
Ik weet het toevallig van Assen en heb een redelijke schatting van Zandvoort in huis. Dat zijn
bedragen waar menigeen draaierig van wordt.
Het zou goed kunnen dat Assen bijvoorbeeld EU. 2.500,00 per dag meer vraagt dan Zandvoort.
Wie van de donateurs wil er dan Eu. 25,00 bijbetalen? Dat zullen er weinig zijn hoor. :wink:

Deze is voor het SCARB bestuur / SSAR-organisatie:
Willen jullie eens kijken of de catering wat uitgebreider geregeld kan worden?
Is het wellicht mogelijk een plaats in te ruimen voor enkele verkoopwagens?
Vanwege mijn bedrijf heb ik veel relaties in mijn bestand die met verkoopwagens op locatie werken
en daar goed voor willen betalen in de vorm van sta-geld.
Indien er belangstelling is staat mijn kennis op dit gebied tot uw beschikking. :wink:

Patrick.
Don Bubbles! = Patrick.

.

Sergio
Guru Triplo
Guru Triplo

do dec 02, 2010 20:51

Patrick.
Hier zal Zandvoort grenzen aan stellen, de kraampjes die aanwezig zijn betalen hier fors voor en eisen een vorm van exclusiviteit, lijkt mij. Maar ook ik zie graag meer kraampjes!
La meccanica delle emozioni
'79 Spider 2000 Veloce
'88 33 1.7 QV
'93 33 1.7 iE S 16v SW Q4
33 SW corsa

Patrick
Guru
Guru

do dec 02, 2010 21:05

Patrick.
Hier zal Zandvoort grenzen aan stellen, de kraampjes die aanwezig zijn betalen hier fors voor en eisen een vorm van exclusiviteit, lijkt mij. Maar ook ik zie graag meer kraampjes!
Dat weet ik zo net nog niet. Dat ze fors betalen is een feit, maar ook legitiem omdat er serieus wat te verdienen valt.
SCARB huurt het hele zwikkie af, en kan m.i. eisen stellen op het gebied van het tot nu toe gebodene.
Dat het onder de maat is hebben we inmiddels van veel bezoekers kunnen lezen.
Ik zeg niet dat de verkoopwagens achter de pits moeten staan, maar ergens op de Paddock zou prima zijn.
Met een lekker hapje wandelen tussen al het moois wat wij SCARB-leden van thuis meebrengen zeg maar..... 8)
Aangezien het geen openbaar terrein is moet er gesproken gaan worden met de CPZ directie.
Zet bijvoorbeeld die Italiaan die ook altijd in de EXPO in Houten staat met z'n pizza's en Panini's er maar eens neer.
Die vent levert topkwaliteit voor een nette prijs.

Patrick.
Don Bubbles! = Patrick.

.

Andretti Molletti

do dec 02, 2010 21:29

Volgens mij betalen (via legaal contract met CPZ) Mickey's en die andere tent juist om concurentie buiten te houden. Dus "dat gaat hem niet worden".

Terug naar “Evenementen”