Bij mij doet ie het wel@giuliaforjulia: volgens mij kun je die link wel trashen want ik krijg vanalles te zien, maar geen foto's ... en de lengte mag ook wel wat korte

Bij mij doet ie het wel@giuliaforjulia: volgens mij kun je die link wel trashen want ik krijg vanalles te zien, maar geen foto's ... en de lengte mag ook wel wat korte
wat wil je ook al er dit in beeld komt te staan ..
.. plaatjes moesten misschien nog geladen wordenWeblog
Dit weblog bevat geen itemsDe link blijft lang btw ...
Nee, die was er ook zo gekomen. Eerder een gevalletje van "zorg dragen voor de auto"Ik was wat later op de middag en zag dat die Giulietta Turbodelta die er stond op een autoambulance werd afgevoerd... Was-ie ook zo gekomen, of pech-gevalletje?
De auto zag er wel puntgaaf uit; niet mijn smaak, maar wel bijzonder.
Tsjah............smaak of niet, het is wel origineel.Ik was wat later op de middag en zag dat die Giulietta Turbodelta die er stond op een autoambulance werd afgevoerd... Was-ie ook zo gekomen, of pech-gevalletje?
De auto zag er wel puntgaaf uit; niet mijn smaak, maar wel bijzonder.
Ach Serge, j had tenminste goed (Groninger) volk naast je en voor de Sprint.Ik ben ook net terug van een zeer lang weekend, de registerdag was wat mij betreft geslaagd! Leuke Alfa's, leuke rit (achter Evert aan om zijn niet-wrkende remlichten te verdoezelen) en veel gekletst. Volgens mij heeft het een uur of 2 gekost voordat ik van mijn auto naar de inschrijfbalie was gelopen....
Aan die grote windmolen die onder de motorkap is gemonteerd? Niks mis mee toch? Alleen meer een auto uit de tijd dat de benzine nog iets goedkoper was....Een verbruik van 1 op 4?
Zo dan!
Waar ligt dat dan aan?
@giuliaforjulia: ... en de lengte mag ook wel wat korter![]()
[url =hierdiehelelangelink] klik hier tekstje [/url] bijvoorbeeld
Mijn verbruik is keurig op orde hoor. Tenminste relatief gezien dan. Maar een keertje mee-eten kan altijd hoor!Tijd om koffie te komen doen Dirk!!
Sproeiers juist is een 1:8 tot 9 heel goed haalbaar!!