I.d.d. Michel en Ank ontmoet en kennis gemaakt, erg leuk
Veel bekenden, Allesandro, Rik, Kees, Harry, Hans, Dre, Manu & Kristal en nog veel meer eruh-ggh gezellig allemaal, maar op zoek geweest naar Roy, maar hem niet kunnen vinden, ik ging toch als één van de laatsten 18.15 uur weg....
Hoop moois gezien, ben eerst ook een half uurtje over het terrein geboendert en voor bij de ingang staan kijken....
Hé Roeltje,
Voor mij was het allemaal "last minute". Ik had eigenlijk andere verplichtingen (belastingtechnisch) maar het weer was zo mooi dat ik dacht barst maar. Belastingdienst wacht maar even.
Ik ben eerst naar Zaandam gereden om de SZ op te halen. Even snel wassen en met Roxy op pad. Roxy viel meteen in slaap in de rustgevende comfortabele luxe van de wagen (
Vrooooaaaap) . En ik heb haar laten slapen. Toch voelde dat niet goed dus ben ik regelmatig naar buiten gegaan om te kijken of ze al wakker was en of ze het niet koud kreeg. Daarna had ik weer een etentje in Haarlem, dus weer naar Zaandam auto's wisselen, Amsterdam vrouw ophalen, Haarlem eten!! Pfffff mijl op zeven.
Ik heb wel toch nog even kunnen spreken met ehhh:
Diele (bijna gemist)
Tom (herkende mij niet meer)
Sander (minachtende blik op de achtervelgen)
Andretti (kop op)
Michel (jaloers op zijn haarbos)
Manu (professioneel als altijd)
Kristal (maakte ik net het verkeerde grapje tegen)
Teun (geen modelletjes voor mij)
Kees (wees mij de verkeerde kant op naar de DVD's)
Anke (oh nee Anke wees mij de verkeerde kant op, had ik kunnen weten)
Ralph (mooooooie Brera)
Ciclista (oeps vergeten)
Wims (in de koude)
PM (met wegbladderende MZ)
Ik had de SZ op zijn "Amsterdams" pontificaal voor de hoofdingang gezet, dus hoe heb je mij kunnen missen.
Oh ja ik was undercover met een zwarte muts op mijn hoofd, mischien was dat het.
Mijn hoofd had coupe biljartbal (ook weer Anke), dus daarom.
Ahhh wat lief...
Bedankt Kristal en Manu.