SPIDERVELOCE1750

Re: RE: Noord Holland rit 17 april (2e paasdag)

ma apr 17, 2006 20:41

Fotookes ? Verslagske ?

Iemand ? :oops:

Kristal
Haha! Dat komt er nu van. :biggrin:
Geen Kristal, geen foto's. :roll:
We'll see Sander ...

Ik kan enkel hopen dat ik met mijn enthousiasme ( sommigen zullen het als ongeduld omschrijven ) anderen aanzet tot meer :wink:

Kristal

montsmalfa
Full Member
Full Member
Contacteer: Website

RE: Noord Holland rit 17 april (2e paasdag)

ma apr 17, 2006 20:58

Net thuis... maar wel met de ANWB!!!
Nu de foto's aan het uploaden en dan vertel ik precies wat er gebeurd is.
Als Bart en Jolanda mij niet voor zijn... :wink:
-------------------------
verleden:
145 1.9 TD
145 1.6 TS
156 1.8 TS babyblue
156 1.9 JTD SW Cosmoblue 2000

heden:
Alfa Romeo 156 SW azzurro nuvola 2001
Giulia Nuova Super 1300L Prugna 1976

SPIDERVELOCE1750

ma apr 17, 2006 21:09

Net thuis... maar wel met de ANWB!!!
Nu de foto's aan het uploaden en dan vertel ik precies wat er gebeurd is.
Als Bart en Jolanda mij niet voor zijn... :wink:
Oei ... Dat is minder . Hopelijk allemaal snel en kordaat op te lossen .

Alvast bedankt om hier een verslagske uit te brengen :!: Afbeelding :wink:

Kristal

Alfaholica
Member
Member

ma apr 17, 2006 21:13

Was weer erg leuk. Mooi weertje, goede organisatie.
Niet in de prijzen :( :cry: .
Wel weer enige discussie over een paar vragen/antwoorden, en dan vooral over de vraag hoeveel rode cellen (telefooncellen) er te zien waren (organisatie zegt 4, maar er stonden er 5) maar dit zal misschien nog wel vervolgd worden (iemand heeft iig het bewijs van de 5e cel op foto staan). Dit kan toch zo een paar puntjes schelen voor het totaalklassement (waar we dit jaar iig voor de prijzen aan willen meedoen 8) ).
Hier alvast een paar foto's.
Afbeelding
LEKKER! (de nieuwe Ford Focus :?: )
Afbeelding
OOK LEKKER!
Afbeelding
wachten voor de pont
Afbeelding
nog meer wachtenden
Afbeelding
lekker scheuren
Afbeelding
Alfa vlag op een VW :?: :evil: :schrik: :moon: :needcoffee: :blue_confused:
Afbeelding
Dubbel lekker
Afbeelding
"jong" en "oud"

Alle foototjes
159 2.0 JTDm TI SW 2012 (2024-....)
2018-2024 een groot zwart gat
156 1.9 JTD 16V SW Progression 2004 (2009-2018)
146 1.6 TS 16V Lusso 1998 (2002-2009)
33 1.4 IE Imola 1994 (R.I.P.)

SPIDERVELOCE1750

ma apr 17, 2006 21:17

Alle foototjes
U verzacht de pijn ... :wink:

Bedankt :!:

Kristal

PietJan
Junior Member
Junior Member

ma apr 17, 2006 21:25

Was leuk!! :D
Was voor ons de eerste rit. Maar dit smaakt naar meer.
Ook mijn zoon van 8 die moest kaartlezen was enthousiast! (We zijn niet eens zo vaak fout gereden! :wink: )

mvg. Piet Jan (en Martijn)

ps. had toch een pet op moeten zetten, voorhoofd is verbrand :oops:
Spider 2000 (1974)
Giulietta 1.4 MA 170 TCT (2012)

Roeltje 164

ma apr 17, 2006 21:28

en wie heeft er gewonnen???, nice pic's maar we want more pic's , Arie ook vast wel foto's gemaakt, moest er een paar keer aan denken, kriebelde best wel...

gr Roel :wink:

paulsteeman
Guru
Guru

ma apr 17, 2006 21:30

:D Leuke tocht geweest, wederom complimenten voor de organisatie. goed weer en veel alfisten (en andere weggebruikers). En uiteraard leuke foto`s.
(Ik zal morgen ff een site maken en er ook wat foto`s opzetten).

Tot de volgende tocht :driving:
http://www.bandenmotel.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

156 SW 1.9JTD 16V 140 PK 2004 was de vorige
Rij nu voorlopig Mercedes.....

Turbolag, the 2 seconds the other driver thinks he has a chance

montsmalfa
Full Member
Full Member

ma apr 17, 2006 22:01

Zoooo... fotokes (dit wordt ooit nog een Nederlands woord Kristal) ge-upload.

fotokes

De dag begon geweldig. We vertrokken uit Julianadorp (weekendje weg) en reden lekker relaxed naar Haarlem. Mooi weer! Leuke ontvangst bij Sam van Lingen en een fijn stukkie cake. Daar kom je tenslotte voor, nietwaar? Even snel bij al dat nieuwe spul in de showroom langsgehold en toen in de rij gestaan bij de aanmelding. Goed teken! Eenmaal ingeschreven gingen we onderweg.

Afbeelding

Al vrij vlot kwamen we op het pont. Altijd leuk om met de auto op de boot te gaan. We stonden wel hutjemutje hoor!

Afbeelding

Zo rond half een wilden we even ergens gaan lunchen. Een mooi uitziend restaurantje, mooi weer: dus terras!!
De eerste keer dit jaar en ook nog op een alfarit. :)
Jammer dat we wat tijd hadden verloren zoekend naar P. Melker (2e secretaris) die bleek trouwens dood te zijn en achter een tegeltje van 15 cm te zitten... :roll:
Dus wilden we wel SNEL wat eten.

Nou hier hoef je dat NIET te doen:

Afbeelding
Na een uur nog niets en toen maar betaald en weggelopen zonder iets te hebben gegeten. :?

Snel wat tijd (en Bart en Jolanda) ingehaald en met de twee nuova's wat seconden goed gemaakt... Want in Schoorl hielden ze al bijna op met het laatste spel! Maar toen begon het tegen te zitten... file in Schoorl, daarna file voor verkeerslicht en daarna brug open... :evil:
Maar toch nog even een fotoke gemaakt:
Afbeelding

So far so good. We dachten dat we het wel zouden halen maar wisten wel dat het ietsje te laat zouden zijn... toen begon het plots gigantisch te trillen in de Juul! Het leek op een lekke band... maar de wegligging was in principe nog wel goed.
Allemaal ????????? :?: :?: :?: :?:
Na een snel overleg met de GiuliaforJulia equipe besloten we dat we de pijp maar aan Maarten van de ANWB moesten geven en dat zij de nuova eer maar moesten redden. :cry:

We hebben de ANWB gebeld en zijn in Wieringerwaard in Hotel Restaurant 'het wapen van Wieringerwaard" gaan zitten. Een gemoedelijke kroeg waar we wat simpel eten konden bestellen. De auto konden we achter op het parkeerterreintje kwijt...
Toen Rob van de wegenwacht ter plaatse was bleek het niet de schokdemper te zijn. Wat wij wel dachten... maar er was een busje uit de krukas te zijn. Ik bedoel eigenlijk NIET te zijn want die was er uit gesprongen. (waarschijnlijk door een inhaalactie op een audi die we met veel toeren voorbij gingen :twisted: )

Rob v.d.w.w. kon de auto niet ter plekke repareren (hij had het wel heeeel graag gewild) en dus zijn we met de ambu naar Joure gebracht. Wij tweeën voorin en Juul achterop!

een vreemd einde van een leuke dag! Wel eentje die we onthouden hoor! Juul staat nu bij de garage en ik hoop dat ze volgende week er weer bij is op de registerdag!

Afbeelding

Ik wil nog wel even een paar mensen bedanken:
Bart, Jolanda en kids... jullie hebben nog een drankje (of ijsje) tegoed! en bedankt voor de gezelligheid en de mooie VROAAAAAAAPPPP'S
Rob van de wegenwacht. Een alfaliefhebber die ook jullie alfa's met liefde op de wegen houdt.
De crue van het wapen van Wieringerwaard. Heel gezellig en gemoedelijk allemaal!
En Marcel van de autoophaaldienst. Die ons keurig op de verschillende adressen heeft afgezet! (en dat bedoel ik niet financieel)

Bedankt!!!

Groet, Gretha en Michel
verleden:
145 1.9 TD
145 1.6 TS
156 1.8 TS babyblue

heden:

@lfa@lgra
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma apr 17, 2006 22:11

Jammer Michel, balen man... :( :(

Wat voor "busje" mag dat dan wel zijn??? Is er missien een plug uit je krukas geschoten?? (Oliedruk weg??)

Helaas ben ik afgelopen nacht weer stevig in touw geweest, dus konden wij er vandaag helaas niet bij zijn, Juul stond er klaar voor... Het was wel mooi weer dus vanmiddag Friesland nog even "onveilig" gemaakt en ff lekker een terrasje gepakt in het zonnetje.
Volgde keer beter dan maar weer.:wink:

Was mooi geweest drie Nuova's bijelkaar... :lol:
? ? ? ? ? ? ? ?
BMW 325 CI Cabrio
NEW MINI 2014

giuliaforjulia
Full Member
Full Member

ma apr 17, 2006 22:11

Hallo,even ook een kort verslagje van ons. Wij hebben een hele leuke dag gehad mooie rit heel veel mooie Alfa's en huizen en duinen gezien \:D/ . Lekker weer gehad (toen we thuis kwamen ging het meteen regenen) Jammer dat Gretha en Michel pech kregen net voor het eind :oops: . Een kapotte schokbreker, geloof ik.Te laat bij de finish aangekomen #-o maar dat kon de pret niet drukken. Daarna weer naar huis ff een pompje opzoeken zei Bart nog maar...... jammer te laat stonden wij zelf ook met pech geen benzine meer. :oops: Toen hebben wij bij een boer gevraagd waar de dichtsbijzijnde benzinepomp was en toen moest Bart op een geleende fiets van de boer 2 kilometer fietsen :driving: om een jerrycan benzine te gaan halen wat hadden we toen nog een lol maar niet heus :evil: . Eindelijk thuisgekomen maar ff een chineesje gehaald de kids op bed gedaan en dan nu even tijd om al jullie verhalen te lezen dus kom maar op! Organisatie bedankt :thumbs: we hebben echt genoten vandaag. en lekkere paaseieren gegeten tot we er misselijk van waren.Bedankt voor alles en hier komen onze fotoos En wie weet zien we jullie zondag allemaal op de registerdag.

ps. montsmalfa net te laat met onze foto's zag ik
:shock:
Laatst gewijzigd door giuliaforjulia op ma apr 17, 2006 22:27, 1 keer totaal gewijzigd.
ciao Bart en Jolanda

156 sw 1.9 jtd '05 Nero metallico
Giulia super 2.0 '72 Giallo Ocra

gehad: Sud 1.5 ti '82 alfarosso
33 1.5 QV '85 alfarosso
Giulia nuova super 2.0 '78 azzuro le mans
SCARB nr.:4378

giuliaforjulia
Full Member
Full Member

ma apr 17, 2006 22:26

@@@ Ja lekker hoor wij maar wachten daar bij Hoevelaken met de koffie Maar geen @@ ook in Haarlem nog gewacht en gevraagd en ook niks toen maar veel te laat weggegaan en moesten we een hoop tijd inhalen met als gevolg........ :evil: :wink:

@montsmalfa Een busje uit de krukas da's ff wat anders, maar ik zou die demper ook maar ff na laten kijken. Hoop dat jullie er volgende week bij zijn, want onze Juul keek wel een beetje verliefd op de parkeerplaats vond ik (zie foto's) Paars en roze he :wink:
ciao Bart en Jolanda

156 sw 1.9 jtd '05 Nero metallico
Giulia super 2.0 '72 Giallo Ocra

gehad: Sud 1.5 ti '82 alfarosso
33 1.5 QV '85 alfarosso
Giulia nuova super 2.0 '78 azzuro le mans
SCARB nr.:4378

SPIDERVELOCE1750

ma apr 17, 2006 22:29

Zoooo... fotokes (dit wordt ooit nog een Nederlands woord Kristal) ge-upload.l
:oops: Ik heb helemaal geen Meneerke Van Dale ambities , maar als het geboekstaaft ( help : het kofschip zegt T maar mijn konkels willen een D intikken ) wordt zijnde : Hoe meer fotokes hoe prettiger ... Dan kan ik mij der helemaal in vinden :wink:

Jammer dat jullie zo'n calvarietocht achter de rug hebben , maar langs de ander kant zie ik toch hier nog het plezier van mijn scherm afspatten , dus ... je rijdt in een Alfa of ... je zit stillekes niks te wezen ....

You really got the spirit :!:

Hoop jullie op de registerdag te mogen ontmoeten ... en dat geldt ook uiteraard weer voor Bart en Jolanda :wink:

Kristal

montsmalfa
Full Member
Full Member

ma apr 17, 2006 22:44

Jammer Michel, balen man... :( :(

Wat voor "busje" mag dat dan wel zijn??? Is er missien een plug uit je krukas geschoten?? (Oliedruk weg??)

Helaas ben ik afgelopen nacht weer stevig in touw geweest, dus konden wij er vandaag helaas niet bij zijn, Juul stond er klaar voor... Het was wel mooi weer dus vanmiddag Friesland nog even "onveilig" gemaakt en ff lekker een terrasje gepakt in het zonnetje.
Volgde keer beter dan maar weer.:wink:

Was mooi geweest drie Nuova's bijelkaar... :lol:
Hee Arjen!

Misschien is busje wel niet het goede woord... maar hier een foto die het wat duidelijker kan maken.

Afbeelding
Het is dat zilveren busje in het knikpunt... (nu even geen photoshop om het te omcirkelen) Hier zit ie er nog in maar als je de as een kwartslag draait ontbreekt ie!
Maar we hebben het er volgende week wel even over... Je komt toch wel even? Drie Juuls zonder deuk!!!

@giuliaforjulia
Jullie Juul keek inderdaad verliefd... en die van ons was er stuk van! :P
En dus ook nog pech gehad? Benzine op. Ja daar bel je de ANWB dus niet voor. Benzinemeter stuk dan? of niet goed berekend? Vast te veel gas gegeven toen jullie even voorop mochten rijden :wink: :wink:

Het was hartstikke leuk!

En ik ben natuurlijk nog een bedankje vergeten: DE ORGANISATIE voor de prachtige route en het organiseren van zo'n evenement!! =D> =D>
verleden:
145 1.9 TD
145 1.6 TS
156 1.8 TS babyblue

heden:

paulson
Junior Member
Junior Member

ma apr 17, 2006 22:48

Het was weer een mooie dag,

we vertrokken hier om half 9 met 2 auto's rustig naar sam van lingen gereden.
Het was een prachtige rit, waar het kapje gelukkig naar beneden kon blijven, en volgens mij is mijn hoofd ook flink verbrand.
vragen waarin inderdaad pittig, maar het rijden was leuk, met mooie snelle wegen, meeste mensen niet gezien, waaren als 4de bij het eindpunt en zijn vrij snel naar huis gegaan
foto's zal ik morgen uploaden
Alfa mogen kraken, piepen en kapot gaan, ze hoeven alleen mooi en snel te gaan

Terug naar “Evenementen”