En eu ... Ik denk dat het ongeveer 15 jaar geleden is dat ik nog een Sjoeke gegeten heb ( voor de Nederlanders : Wij hebben het over eclairs

TIP : Mij niet altijd serieus nemen .

Dank je. Dat snap ik tenminste...Hmmm, een roomsoes voor de Ollanders!
Jij dus niet , want je bent geen Hollander ?Hallo alsof een ollander weet wat eclairs zijn...![]()
![]()
Grtz,fRank
Hallo alsof een ollander weet wat eclairs zijn...![]()
![]()
Grtz,fRank
Daar zit toch crème fraiche in , als ik mij niet vergis ?Hmmm, een roomsoes voor de Ollanders!
Ja! Kan jij die voor mij ook eens afprinten?Die zullen we ergens moeten omhoog hangen éPrachtige foto's
![]()
Die van de 75 & 33 is echt toppie!![]()
![]()
En ook de foto's van onze zoon "Chester" zijn echt mooi!![]()
Dat verdiend een sjoeke!
Ben msn van plan om ze op posterformaat te laten afdrukken in kruidvat ofzoJa! Kan jij die voor mij ook eens afprinten?Die zullen we ergens moeten omhoog hangen éPrachtige foto's
![]()
Die van de 75 & 33 is echt toppie!![]()
![]()
En ook de foto's van onze zoon "Chester" zijn echt mooi!![]()
Dat verdiend een sjoeke!
Crème fraiche dat gaan de Ollanders ook niet verstaan zulle!Daar zit toch crème fraiche in , als ik mij niet vergis ?Hmmm, een roomsoes voor de Ollanders!
Ik wil banketbakkersroom !!!
Slagroom dan maar , we moeten niet moeilijk doen .Crème fraiche dat gaan de Ollanders ook niet verstaan zulle!Daar zit toch crème fraiche in , als ik mij niet vergis ?Hmmm, een roomsoes voor de Ollanders!
Ik wil banketbakkersroom !!!![]()
Of in het Zeels Crèm frech
Het roeren hé jongen , dat duurt zo lang .Een halve dag om die crem geil te maken!![]()