Dat wist ik niet David . Maar ik denk dat dan ook veel te maken heeft met het aantal enthousiaste leden dat de Quadrifoglio heeft . Als je dit vergelijkt met de SCARB ... amaai . Het budget zal dus in België een stukske kleiner zijn en als je dan inderdaad niet veel respons krijgt van Meneer Aboab , rest er natuurlijk niks anders dan er een commerciele bedoening van te maken .Niet echt een waalse organisatie hoor, het is een spin-off van de belgische Alfa club die Spa Italia organiseren, en een groot deel van deze organisatoren zijn wel degelijk Vlamingen.
Maar ik stel vast, en dat heb ik hen ook al laten weten, dat zij voor het grote geld gekozen hebben ipv een evenement zoals het SS. En dus het circuit verhuren aan oa Lamborgini en een aantal Ferrari-clubs.
Wel is het zo dat Alfa Romeo Belgio zo goed als geen inspanningen doet om dit soort evenementen te ondersteunen. En dat de organisatie dus andere manieren moet zoeken om het evenement te organiseren (en er ook nog een cent aan over te houden)
Het verschil tussen de eerste Spa Italia en de laatste was inderdaad zeer groot. En dat is zeer jammer.
We zien wel weer dit jaar

BTW Ik vond het trouwens vorig jaar ook een beetje zielig al die mooie Spiderkes zomaar ergens in een hoekje gepropt .