Eu ... komt er nog een forummeetingske ? Of hebben jullie de buik al vol van die nieuwjaarsreceptie gisterenEr komt blijkbaar veel goe volk daar , dus wat zouden jullie der van zeggen om mekaar de zondag om 14h te treffen ?
Qua locatie kan best iemand anders een voorstel doen , want ik ben daar nog nooit geweest .
Wie biedt meer ?![]()
Kristal
mischien, plan was om zaterdag te gaanEu ... komt er nog een forummeetingske ? Of hebben jullie de buik al vol van die nieuwjaarsreceptie gisterenEr komt blijkbaar veel goe volk daar , dus wat zouden jullie der van zeggen om mekaar de zondag om 14h te treffen ?
Qua locatie kan best iemand anders een voorstel doen , want ik ben daar nog nooit geweest .
Wie biedt meer ?![]()
Kristal![]()
Kristal
Plaatselijk was het wel erg druk, bij de veiling was het afgeladen. Ging nog een mooie grijze Duetto (1600) weg voor een schappelijke prijsMerciekes voor de fotookes![]()
En het ziet er al bij al niet echt afgeladen druk uit . De fotokodakskes liggen al klaar voor morgen![]()
Kristal
Straks zul je bedoelenwij gaan morgen ff neuzen
Berlina had wel redelijk wat werk aan de dorpel. Verder niet gekeken. Waarschijnlijk was ik niet helemaal wakker die dag, want ik heb helemaal de stand van AR Parts gemist! Wel mijn witte knipperlichtglaasjes, zijknipperlichten en ronde spiegels gescoord. Maar ik had het AR Parts eigenlijk meer gegund. Volgende keer beter...gisteravond geweest ,een spiegel gescoord bij Arparts.
zag een auto van de achterzijde, denk wat is dat nu ????, blijkt het een Alfa te zijn![]()
![]()
een 2600 berlina mooi slagschip..heb een hele tijd met de eigenaar gebabbeld.
erg zeldzaam en bijna nooit te koop !
zal proberen vandaag een foto te maken