Nope, geen trekpaard ... de 33 heeft geen sleepoog meereen Brabo in ons midden.![]()
Een Brabants trekpaard
Mmm ... kan altijd wel handig zijn
![]()
![]()
Kristal

Nope, geen trekpaard ... de 33 heeft geen sleepoog meereen Brabo in ons midden.![]()
Een Brabants trekpaard
Mmm ... kan altijd wel handig zijn
![]()
![]()
Kristal
Zijn merkvoorkeur valt al mee, zal de rest ook wel goedkomen.Spannend he of dit ook zo'n Brabo is die meevalt......
Ik heb hem al ontmoet en hij kan even neig zeveren dan wij Vlamingen dus dat komt zeker in orde den 20steZijn merkvoorkeur valt al mee, zal de rest ook wel goedkomen.Spannend he of dit ook zo'n Brabo is die meevalt......
Ik heb hem al ontmoet en hij kan even neig zeveren dan wij Vlamingen dus dat komt zeker in orde den 20steZijn merkvoorkeur valt al mee, zal de rest ook wel goedkomen.Spannend he of dit ook zo'n Brabo is die meevalt......![]()
![]()
Kristal
Ik denk er nog over na, goed?Geen andere schone jongens meer die goesting hebben om te komen ?![]()
![]()
Kristal
Dat ziet er lekker en voor ieder wat wils uit dus voor mij is dat in orde .Ik zat er over te denken om hier een hapje te eten.
Gewoon meegaan. Als je dan even via Prinsenbeek rijdt rijden we samen verder, hartstikke gezellig toch?Ik denk er nog over na, goed?Geen andere schone jongens meer die goesting hebben om te komen ?![]()
![]()
Kristal
Hoe laat ongeveer, wel interessant om te weten als ik m'n koters meeneem...Ik zat er over te denken om hier een hapje te eten.
Als we der om 15h aan beginnen denk ik dat we niet zo heel lang erna al flink zullen uitgehongerd zijn ... en er zullen vast ook mensen moeten werken de maandag erna ...wij nieHoe laat ongeveer, wel interessant om te weten als ik m'n koters meeneem...Ik zat er over te denken om hier een hapje te eten.