En weer terug. Mooie rit, mooi weer

( de eerste prijs was een wasbeurt voor je Alfa Romeo

) maar wel weer veel bijgeleerd hoe je een puzzelrit moet rijden en invullen. Nog een wonder dat we een vraag goed hadden. Na het horen van alle antwoorden aan het einde van de rit zagen we de bui ( die er de hele dag al hing ) al hangen. Maar gelukkig ging ik al niet voor de hoofdprijs dus echt teleurgesteld was ik dan ook niet.
De rit an sich was niet al te lastig, de antwoorden op de vragen des te meer. Instinkers tot en met. Volgende keer beter opletten.
Verder kregen we van onze gastheer, van Boven een warm welkom in de vorm van een tas met allerlei goodies. Waarvoor dank. Zie foto.
Ik heb een paar foto`s opgelood voor de liefhebberts alhier. De rest komt binnenkort wel.
Een hele nette Alfasud voor 4000 euro. Nog een wonder dat ie daarvoor niet verkocht is.
Het eindpunt in Vledder of omstreken. Er deden iets van 80 equipes mee. Als ik dat goed heb. Niet slecht met dit klereweer.
Een X1/9 voor de hobbyist te koop.
Een Biturbo uit 1983 voor maar 1750 euro. Ook voor de hobbyist. Met veel vrije tijd.
Een 124 sedan, voor de hobbyist met veel vrije tijd en een optimistische kijk op het leven. .
Dat alles onderweg.

En nog een Peugeotsloper gezien met diverse Peugeots in een behoorlijke staat van ontbinding.