Zeker!Kan je nou eigenlijk parkeren bij het register als je er geen lid van bent ?
Maar meld je wel aan via het inschrijfformulier van www.spettacolosportivo.eu i.v.m. het indelen van de paddock.
Zie het onderdeel 'registerprogramma' onder 'DOEN'.
Zeker!Kan je nou eigenlijk parkeren bij het register als je er geen lid van bent ?
Who Who Who, zo bedoel ik het nou ook weer niet,Onder E2 staat: "Zie verder de kenmerken bij het Concorso d'Eleganza".
De auto's van beide Concorso's gaan tegelijk de baan op.
Om misverstanden te voorkomen:
Het is NIET de bedoeling dat de inschrijving voor de Concorso's wordt 'misbruikt' om maar de baan op te kunnen. Als ik dat merk stuur ik de betreffende auto weg van de Concorso-parking en wordt toegang tot de baan tijdens het Concorsorijden ontzegd.
Wie kilometers wil maken kan zich voor genoeg activiteiten inschrijven.
Hans ik begrijp je nu volkomenZo had ik het ook niet opgevat Tymen, maar wie de vraag van Jorik leest zou het wel zo op kunnen vatten. Waarmee ik niet zeg dat dat zo bedoeld is.
Daarom zette ik er ook boven 'Om misverstanden te voorkomen', en dat is in het algemeen bedoeld, niet persoonlijk.
Op Zandvoort hebben we meegemaakt dat meerdere 'deelnemers' de Concorso's gebruikten om lekker makkelijk te kunnen parkeren. De juryleden steken dan hun tijd (lees: vrije tijd) in het keuren van auto's van mensen die daar totaal niet in geïnteresseerd zijn. Ik vind dat niet acceptabel en zal het dus ook niet toestaan.
Hans