Die zwangere koelslang naar de kachel zal ik niet snel hebben, want heb geen kachel meer
Hoe is de verhouding van jouw gta versus de 156 van Aernoudt?
Kacheltje wil ik toch wel behouden. Een klein beetje luxe voor de koude ochtend in de eifel.
Op vermogen is het verschil bijna nihil (niet echt merkbaar althans). Alleen de hele snelle stukken en steil omhoog, wint de GTA het door een iets hoger koppel.
Maar een verschil van 40PK zou ik het niet geven.
Qua wegligging is de 156 net ietsje beter en dan met de rijervaring van AB, moet ik de 156 toch langzaam weg laten rijden, zeker als hij er "echt" voor gaat zitten.
Zaterdagochtend in het vochtige weer had ik een kleine voorsprong doordat mijn schroefset nog op volledig slap stond. En misschien dat de Goodyears het in het nattige ietsje beter deden dan de Bridgestones?
Toen alles opdroogde was de 156 weer "king" of the Ring.

Hoe stug ik mijn schroefset ook instelde.
Filmpje van een tandemrondjevan afgelopen zaterdag wordt aan gewerkt.