Ich wirik doa, wat hups se dan nudigWie werkt hier bij de Agron ? Regel eens wat !20% of zoa ...
![]()
Ik ga wel of niet. Wel als ik nuchter ben en de zon schijnt. Niet als ik niet nuchter ben en het regent. Zoiets![]()
Sowieso alleen de middagrit![]()
10 dan?20% korting op t' beer hup ich joammer genoch oug neet
Nog ff wachten tot gans holland limburgs lult10 dan?20% korting op t' beer hup ich joammer genoch oug neet![]()
Mensen ff serieus & gemeend: niet iedereen spreekt/verstaat/begrijpt dit. Laten we het forum leesbaar houden voor iedereen
Ja, tis een kwestie van geduld, maar voordat het zover is, en voorlopigNog ff wachten tot gans holland limburgs lult10 dan?20% korting op t' beer hup ich joammer genoch oug neet![]()
Mensen ff serieus & gemeend: niet iedereen spreekt/verstaat/begrijpt dit. Laten we het forum leesbaar houden voor iedereen
Gistere hej ich oug al une zeiknaete GTVnondeju nogeweg...es ut murge maer neet raegert![]()
net weer un hoosbu hie
zn easte naate wasbeurtGistere hej ich oug al une zeiknaete GTVnondeju nogeweg...es ut murge maer neet raegert![]()
net weer un hoosbu hie![]()
![]()
Hea is gelukkig gans toezn easte naate wasbeurtGistere hej ich oug al une zeiknaete GTVnondeju nogeweg...es ut murge maer neet raegert![]()
net weer un hoosbu hie![]()
![]()
![]()
leakt ur?
Hea is gelukkig gans toezn easte naate wasbeurtGistere hej ich oug al une zeiknaete GTV![]()
![]()
![]()
leakt ur?![]()
En in de graasj wurt r' zwa dreug want die is waal snoefrot, doa truk t' van alle kentje