jullie hebben beide een PB met de gevraagde foto

't was i.d.d. TOP!!hey bedankt voor jullie reactie, was super leuk om samen in de buurt van jullie te rijden, toppertje. mijn remmen waren trouwens op het laatst ook net een paar sponzen. is het volgende punt waar ik aanpassingen aan ga maken
grrtzzz nicky
gezien, merci!Rob artc136 en Tommie,
jullie hebben beide een PB met de gevraagde foto.
En die rode motreal heb i kdus vanuit de tunnel naar boven gesleept met de 75.... NIEMAND FOTO"S DAARVAN????!!!!!Een kleine compilatie van 168 foto's kunnen jullie ook hier zien: voor degene die er tussen staan en een grotere foto willen hebben heb ik nog de originele formaat bewaard op mijn harde schrijf (1600 x 1200) van de eerste 140 foto's, de rest van de overgebleven 28 foto's heb ik echter van iemand anders ontvangen.
Viva Italia 2006 in Assen
Een kort donkerrood velours jasje had ik aan met groen shirt en spijkerbroek, mijn auto stond achter ons standje (op t tentzeil anders waaidde de tent weg) maar is al een stuk anders als de laatste keer dat je em zag. Volgende keer beter, ik was al wel een boel andere oude bekenden tegen gekomenheb jij deze in groot formaat voor mij? mijne 75 staat helemaal achteraan er opEen kleine compilatie van 168 foto's kunnen jullie ook hier zien: voor degene die er tussen staan en een grotere foto willen hebben heb ik nog de originele formaat bewaard op mijn harde schrijf (1600 x 1200) van de eerste 140 foto's, de rest van de overgebleven 28 foto's heb ik echter van iemand anders ontvangen.
Viva Italia 2006 in Assen
@robartc137: ik heb je volgens mij nog wel zien lopen.. lange bruine jas? maar je auto niet gezien.
Wel van de Montreal maar niet van het slepenEn die rode motreal heb i kdus vanuit de tunnel naar boven gesleept met de 75.... NIEMAND FOTO"S DAARVAN????!!!!!
Hoor het wel Nico
volgens mij is ie verlaagd, als ik me niet vergisblablablaquote]
Een kort donkerrood velours jasje had ik aan met groen shirt en spijkerbroek, mijn auto stond achter ons standje (op t tentzeil anders waaidde de tent weg) maar is al een stuk anders als de laatste keer dat je em zag. Volgende keer beter, ik was al wel een boel andere oude bekenden tegen gekomen
@silvershadow, bedankt voor de foto