Bijna perfect. Rees-Cees' transponder was niet aangemeld bij de kwalificatie*, zodat-ie bij de eerste race achteraan moest starten. Die race werd na vijf ronden afgevlagd vanwege een gecrashte Volvo, en toen lag-ie alweer tweede

Alleen omdat die vijfde ronde net niet helemaal afgemaakt werd (de ingang pitstraat is immers vóór start/finish) werd-ie als derde geklasseerd. De tweede race werd-ie nog even opgehouden door een rokende 33, maar toen die eenmaal in de pit verdween werd-ie tweede. Hij was wel helemaal kapot trouwens, ook al waren het maar acht ronden, maar da's niet zo vreemd met die snikhitte (wordt weer vellen plukken van de week wat mij betreft). Nou morgen die razendsnelle 75 van Goet nog ff
De familie Rietkerk heb ik wat minder goed gevolgd, maar die zijn de dag als vijfde geëindigd als ik me niet vergis. Verder heb ik geen idee wat er aan Scarb-leden meedeed
* En dat was niet de enige, aan het eind van de dag hoorde ik de commentator zeggen dat er bij de Porsches/Super-sport/E30M ook een auto meereed waarvan er geen tijden op de computer verschenen.