Daar weet ik niks van.....Ga ik mischien wel ff mee Frank.

Geintje, moeten we maar ff kortsluiten van t weekend,ok?
Grtz, fRank
Daar weet ik niks van.....Ga ik mischien wel ff mee Frank.
07.15 - 08.15 uur inschrijven
09.05 uur Vrije training Volvo / Alfa
10.15 uur Tijdtraining Volvo / Alfa
11.15 uur 1e RACE Volvo / Alfa 12 ronden
14.40 uur 2e RACE Volvo / Alfa 8 ronden
17.05 uur 3e RACE Volvo / Alfa 10 Ronden
Tot morgen !!! De fotokodakskes liggen al klaar , dus je mag wat shots van jezelf verwachten ook ...Autootje staat op de trailerMoet wel een beetje vroeg op
![]()
Onboard cam gaat ook mee dus wellicht kan ik wat leuke filmpjes maken...
Tot morgen
Helaba,is da schoon winkelke van ullie morgen niet open of wa?Tot morgen !!! De fotokodakskes liggen al klaar , dus je mag wat shots van jezelf verwachten ook ...Autootje staat op de trailerMoet wel een beetje vroeg op
![]()
Tot morgen
Slaap ze !!!![]()
Kristal
Ons eigen een dagske vakantie gegeven ... We leven maar één keer héHelaba,is da schoon winkelke van ullie morgen niet open of wa?Tot morgen !!! De fotokodakskes liggen al klaar , dus je mag wat shots van jezelf verwachten ook ...Autootje staat op de trailerMoet wel een beetje vroeg op
![]()
Tot morgen
Slaap ze !!!![]()
Kristal
En veel dat er waren!!! Squadranten gaat u liggen schamen!!!! Slechts 4 Alfa's heb ik daar in rees trim mogen aanschouwen...(waarvan 1 (en later2) op de trailer wegens overmatig geluid>jammer Turbo Marc en broeder Pedro...)Was erg leuk vandaaglachu die volvo's met bladveren.
Slechts 4 Alfa's heb ik daar in rees trim mogen aanschouwen
Inderdaad zwakke opkomst maar dat kon de pret niet drukken ...En we hebben der een lekkker Rosso 130 kleurtje aan over gehoudenEn veel dat er waren!!! Squadranten gaat u liggen schamen!!!! Slechts 4 Alfa's heb ik daar in rees trim mogen aanschouwen...(waarvan 1 (en later2) op de trailer wegens overmatig geluid>jammer Turbo Marc en broeder Pedro...)Was erg leuk vandaaglachu die volvo's met bladveren.
Voor de rest leuke dag gehad; er werd netjes gereden mi ,ook in de club met bmw compact/Saker/ porsche 944 etc..Leuk om te zien!
Grtz, fRank
Nobel initiatief Dre , maar je zou wel eens heel Belgisch Limburg over je hoofd kunnen krijgen ...Reken maar dat we in beroep gaan tegen die Belgische keurmeesters!!!!!