De meeste hebben zich wat ik zo meemaakte toch echt keurig gedragen op dat stukje.
Grz René
Helaas waren er meer die op dat toch wel smalle weggetje iets minder doordacht het gaspedaal beroerd hebben gisteren. Bij wegrijden (die witte 159 met racer op trailer..)werd op een moment mijn weg geblokkerd door iemand die mij op zich al van verre had moeten zien aankomen, en ipv even te wachten (waar hij wel ruimte voor had maar ik niet op dat stukje) zette hij door zodat er niemand meer iets kon. Inmiddels snel achter mij een rijtje alfa`s waaronder de 1900 die blijkbaar startproblemen had (vapourlock door de warmte??) Die meneer was dus helemaal niet blij, maar de meneer die mij de doorgang blokkeeerde ook niet, was een lbewoner aan het weggetje, en had zich de hele dag dus lopen ergeren aan het rijgedrag van diverse alfa`s op dat stukje weg....En eind van de dag brak er dus even iets bij hem, en had hij de mogelijkheid een statement te maken. heb eea even met hem uitgepraat...(vandaar dat het heel even duurde, meneer van de 1900, dank degeen die daar uiteindelijk verantwoordelijk voor waren maar..)Wel een minpuntje, of beter schrikpuntje was de terugreis, nog maar 500 meter ver werd ik op dat iele landweggetje totaal van de weg gereden door een onverantwoord hard rijdende 75V6. Ook mijn reisgenote schrok van de ongecontroleerde actie.
Voor degenen die dat waren: jongens, op zo`n weggetje rijd je dus rustig...(voor het geval dat nog niet duidelijk was..).
!
Youre welcome..
@Marley164: thanks voor de gave foto! Wij kwamen net voor of net na Martin116 langs, mooie Bert-actiefoto erbij in ieder geval...
Ik heb de afgelopen dagen in geen enkel topic gereageerd.SHOCK![]()
Degene die onder andere ons van de weg reed op dat smalle weggetje, blijkt kenteken XS BP 13 te hebben... ik vond het al zo vreemd dat hij niet reageerde in dit topic.
We wachten op een plausibele verklaring.....![]()
Nu beschik ik wel over wat relatieveringsvermogen, maar ook over zelfkritiek.Wel een minpuntje, of beter schrikpuntje was de terugreis, nog maar 500 meter ver werd ik op dat iele landweggetje totaal van de weg gereden door een onverantwoord hard rijdende 75V6. Ook mijn reisgenote schrok van de ongecontroleerde actie. (volgens mij is de zwarte 916 spider 100m achter mij ook wel wat geschrokken?) Iemand van hier??? We hopen maar dat er een goede verklaring voor dit gedrag was.. (iemand onwel geworden oid?)
Bij mij waren juist de schenen vuurrood. Ik heb nu nog moeite met het aan- en uittrekken van de sokkenOh ja en nog een klein leermomentje voor mezelf: als je in korte broek en sandalen rondloopt, dan moetje behalve hoofd en armen, ook je benen en voeten insmeren!!! Loopt lekker joh, met verbrandde kuiten hahahaha.
Zullen we het er gewoon op houden dat je te opgewonden werd van al die die prachtige Alfa-paardjes in het vooronder. Jeugdig enthousiasme zullen we het maar noemen@ vV: je hebt gelijk! Zoals ik al heb toegegeven,was mijn snelheid daar te hoog, geef ik ruitlijk toe.
![]()
Overigens ben ik niet in Oosterbeek geweest.... mij zul je niet betrappen op dergelijke snelheden op een woonerf/ in een 30km zone in de bebouwde kom. Ik ben niet roomser dan de paus en doe me niet beter voor, dan ik ben, dus ik zal best eens met 50km/u betrapt kunnen worden in zo'n situatie.Dat ik zondag op die weg wel harder reed, geen idee waarom. Oh en ik waan me ook geen Schumacher hoor. Maar zoals ik al zei, zodra ik ook maar iemand zag staan, lopen of fietsen, ging direct alle vaart eruit. Niet, dat dat het goedpraat, maar meer om aan te geven, dat ik wel een beetje verder kijk/ denk..... Netjes is anders, ik trek het me aan en zal mijn leven proberen te beteren! Bedankt voor jouw zienswijze/ jouw verhaal. Zo kan het ook!
Nogmaals: mea culpa!
stijging adrenalinepeil door v6-sound? ze moesten ze verbieden!! (zet maar bij mij neer, veiliger voor je bloeddruk!)Jeugdig enthousiasme zullen we het maar noemen