Jammer, ik kon er niet bij zijn!!
En inderdaad de buitenkartbaan in Veldhoven, ik heb onder de rook van die baan gewoond, daar moeten we rijden!
Is dat ver van jou vandaan ( ik gok Limburg ) ? Vroege lente met risico op slecht weer maar qua toeristisch seizoen nog te doen voor jou denk ik ... het komt er wel vanJammer, ik kon er niet bij zijn!!
En inderdaad de buitenkartbaan in Veldhoven, ik heb onder de rook van die baan gewoond, daar moeten we rijden!
Wist ik ... Jouw locatie stond al in mijn roadbook gekerfd maar vorige zomer ( wegens niet veel zomer dus ) is het niet echt gelukt om langs te komen , maar hoop doet levenIk zit nu in de Ardennen, dus nu is het 200km rijden, maar dat heb ik er voor over!!
En inderdaad, voorjaar kan nog wel voor mij, maar in de zomer moet ik de toeristen vermaken...
Is genoteerd jongedameMaak ik de foto's wel![]()
idem hier !toegeven dat ik vergeten ben om Giuliacorse te bedanken voor de organisatie . l
idem hier !toegeven dat ik vergeten ben om Giuliacorse te bedanken voor de organisatie . l![]()
bij deze dus !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
and for me the sameHierbij van ons ook nog een hele late THANKS![]()
![]()
Martin
shame dus eigenlijk..and for me the sameHierbij van ons ook nog een hele late THANKS![]()
![]()
Martin
Niks Vlaams....de Vandalfisten in kwestie zijn lid van de beruchte Zeeuwse bende "de trekhaken"
Met een 75 en een trekhaak mag je er ook bij !Niks Vlaams....de Vandalfisten in kwestie zijn lid van de beruchte Zeeuwse bende "de trekhaken"