Het eerste kan tot het tweede leiden!![]()
![]()

Het eerste kan tot het tweede leiden!![]()
![]()
Leg eens uitHet eerste kan tot het tweede leiden!Zou Zaag over een zipper of een stripper hebben gedroomd ???![]()
![]()
Ik ben de Onschuld zelve....Leg eens uitHet eerste kan tot het tweede leiden!Zou Zaag over een zipper of een stripper hebben gedroomd ???![]()
![]()
![]()
Ik denk dat Matteo het bewuste zipperke van de madamme niet gespot heeft, wellicht door zijn wat late binnenkomst, en daardoor beetjeis.
Correct me if I'm wrong![]()
groetz, wims
Zipperke van de Madamme??????????
Wahzegjemenuh?????????????????????????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat verbeeld je je maar...Mijn voorstellingsvermogen is énorm!![]()
Speciaal voor FA deze extra editie, gaat weer smaken.... Afscheid van de witte TI?Als t op een dinsdag dient plaats te vinden is 27-05 de eerste voor mij...![]()
Grtz,fRank
Helaas de 27e gaat m voor mij niet worden heren, scusi...Speciaal voor FA deze extra editie, gaat weer smaken.... Afscheid van de witte TI?Als t op een dinsdag dient plaats te vinden is 27-05 de eerste voor mij...![]()
Grtz,fRank
Potver organiseren we speciaal een extra editie komt de hoofdpersoon niet naar de rooie zipper kijken.Helaas de 27e gaat m voor mij niet worden heren, scusi...Speciaal voor FA deze extra editie, gaat weer smaken.... Afscheid van de witte TI?Als t op een dinsdag dient plaats te vinden is 27-05 de eerste voor mij...![]()
Grtz,fRank![]()
![]()
Grtz,fRank
...dan toch maar wat in Juni plannen?