Maar h(w)et weer had ik wel anders verwacht

@Sander ik had ook een naam kaartje over het hoofd gezien zker

martijn
....... AUW, snif, DAT DOET PIJN !!!!!!@ Ramses: mooi he, de QV, zo met Ronals en rood/rode achterlichten?
Had je al gezegd, Sander, maar kun je niet vaak genoeg horen.Sorry martijn (alias TiTaTo)Had ik al gezegd, dat jij de mooiste 75 van de dag hebt?
![]()
Ja, ze vertelden het vandaag dat ze jullie gezien hadden en jullie 75 toen geïmporteerd hebben. Ik loop er stage dus vandaar. Ze hebben toen meerdere 75's geïmporteerd, toevallig dat die van jullie er één van is.Leuke en goed georganiseerde dag, iedereen nog bedankt daarvoor!!
Bij toeval hebben we de oude eigenaar van onze 75 ontmoet en zo kwamen we er ook achter dat de auto notabene door Multicar zelf is geïmporteerd in 2001! Er zit een heel verhaal aan de auto vast maar dat vertellen we zodra we er ook foto's van hebben. Hier eerst de foto's die we vandaag gemaakt hebben: http://www.mijnalbum.nl/Album=OC4DKQBO
Groet,
Ronald&Cenai.
Alleen was ik nog zo beschaafd om mijn Mazda rossa niet midden tussen de Alfa's te pleurenHet was zekers gezellig, ook lekker gekletst en gegeten. Gelukkig was ik gisteren niet de enige die zonder een Alfa transaxle durfde te komen...![]()
Ja, jij had 'm wel zeer respectvol een stukkie verder en uit het zicht geparkeerdAlleen was ik nog zo beschaafd om mijn Mazda rossa niet midden tussen de Alfa's te pleurenHet was zekers gezellig, ook lekker gekletst en gegeten. Gelukkig was ik gisteren niet de enige die zonder een Alfa transaxle durfde te komen...![]()