Okéééééé, alweer een aantal geïnteresseerden erbij

!!
Afkomen zou ik zeggen... Ik ga proberen van dit weekend de zaak op het bevriende forum te plaatsen, ik zeg wel "proberen" want ik heb er nog meer werk aan dan ik oorspronkelijk had gedacht... Anderzijds, de datum komt nu toch echt wel met rasse schreden dichterbij dus het wordt tijd om met iets concreets over de brug te komen. Misschien dat er nog een aantal Alfisti overtuigd kunnen worden eens de plannen concreet zijn.
De rit wordt een stukje langer dan 37km, maar wel een beetje korter dan die van vorig jaar. Zoals reeds eerder gezegd is het in de eerste plaats de bedoeling van een traject te rijden waar een mens rijplezier kan aan beleven, een Alfa is per slot van rekening "a drivers car"... Er zijn stukken op snellere secundaire tweevaksbanen, maar er zijn ook tragere stukken die je langs godvergeten gehuchten en idyllische valleien voeren. We doorkruisen een hele mengelmoes van landschappen: weidse heuvels, nauwe kloven, dichte bossen, klaterende beekjes, het zit er allemaal in.
Enfin, ik hoop jullie in grote getale te mogen verwelkomen.
Groeten,
Blackie
PS: het rijden met een navigator lijkt me aangewezen, anders heeft de chauffeur echt de handen vol en valt er geen lol meer aan te beleven. Mensen zonder co-piloot kunnen uiteraard altijd iemand met navigator volgen. Waarschijnlijk overbodige info aangezien velen hier in dat soort zaken al veel meer ervaring hebben dan ik, maar wou het toch maar even meegeven.