Dinky Boy, als ik me niet vergis zat ik inderdaad achter je, bedankt nog voor het tijdig inlassen van de noodzakelijke pauze
Mag ik zeggen dat je goed bezig was met de Gulia! Met name bij een van de afdalingen van deze sportklasse lus............................
Circuit ervaring soms? Daarnaast, wellicht domme vraag, maar heeft dit type auto al schijfremmen, moet haast wel gezien de geobserveerde performance?? .
Dat was de warming up....
Maar idd:

Gewoon minder drinken is het beste...
Twee echt vreselijk leuke dagen gehad. Je zou dit gewoon voor je werk moeten doen...
Een 33 16 v zou eigenlijk toegelaten moeten worden, alhoewel niet een echte sportwagen en ook nog geen klassieker, maar ik heb geen idee met welke argumentatie men komt als je je wel in zou schrijven. Als er zo'n vreselijk wanstaltige Q 7 mee kan doen kan ik mij welhaast niet aan de indruk ontrekken dat dit een sponsor is. Zo niet dan zouden dergelijke ehhhh..... "jeweetwel-dingen", meteen uit het startveld verbannen moeten worden ook al hangt er een v(w) 12 in.
Ook jammer dat er niet meer Alfa's meedoen, terwijl we hier toch wel een redelijk actief clubje hebben. Juist met dergelijke ritten kun je echt met volle teugen van je materiaal genieten en het gebruiken waarvoor het bedoeld is. Om goede resultaten te halen hoef je echt geen scheurneus te zijn, maar met goed (be)rekenen, goed overleg, goede sfeer kun je zelfs met een 2 cv het podium halen. DINK, MAUD en AAD: BEDANKT ! ! ! ! !
Duur is het ook niet: Woon je in de buut dan ben je voor 2 personen voor 2 dagen inclusief viermaal een overvloedig gevulde maag en ook nog de nodige tussendoortjes voor 198 Euro per auto ( 2 personen) kwijt. KOOPJE dus.
"Jammer"genoeg" gaat deze rally voor 95 % over wegen die nog wel eens een uitdaging vormen, dus met een wat snellere auto kun je je af en toe even lekker laten gaan.

Eis is dan wel dat je alles goed voor mekaar hebt en je weet waar je mee bezig bent.
De "schade" ditmaal: Een resonerend schotje in de middendemper en thuisgekomen een kokende accu omdat de stekker van de dynamo bezig was afscheid te nemen van de plaats waar hij hoort te zitten om de spanningsregelaar van de nodige signalen te kunnen voorzien. Hiermee tevens de oorzaak gevonden waarom het richtingaanwijzerrelais af en toe het motortoerental probeerde in te halen..
Morgenavond ga ik even wat plaatjes plaatsen.