En éénmaal om de zoveel jaar in België ( centraal in Antwerpengewoon elk jaar een andere provincie

En éénmaal om de zoveel jaar in België ( centraal in Antwerpengewoon elk jaar een andere provincie
akkoord!En éénmaal om de zoveel jaar in België ( centraal in Antwerpengewoon elk jaar een andere provincie)
Hey Seekle ook eindelijk on-line>?>>>>Maakt niet uit waar de receptie is, moet toch iemand anders laten rijden want ik wil drinken.
Hoera .Vaste afspraak ieder jaar, dus ook weer dit jaar !
Tot dan iedereen !
hahaha jullie denken toch echt niet dat ik me met dat ding op de NJR vertoon he ?
Lust vast wel een lekker gevuld soepie ook dan.Hey Seekle ook eindelijk on-line>?>>>>Maakt niet uit waar de receptie is, moet toch iemand anders laten rijden want ik wil drinken.![]()
laat je je ouders gewoon de sleurhut meenemen....
![]()
Denk als er volgend jaar Zwolle komt te staan het lijstje NIET komers (veel te ver weg, hoe krijgen ze het in hun hersens) flink langer zal zijn.
Degene die nu zeggen: gewoon komen of anders wegblijven, als eersten af zullen haken.
De 11 januaridag plannen wij dit jaar dus ook anders in![]()
Lijkt wel of alles richting "Belgie" moet.
Let wel wij zijn wel, vanuit Friesland, bij de erg leuke Limburgrit geweest welke zeer ontspannend rijden was.
Minstens 6 jaar achtereen de receptie bezocht, nu dus even niet.
Toch een plezierige dag gewenst.
156FM