Oh, ik dacht dat hij Kristal's schoot bedoeldeHmm klinkt interessant. Denk dat ik ook ga proberen er bij te zijn.

Oh, ik dacht dat hij Kristal's schoot bedoeldeHmm klinkt interessant. Denk dat ik ook ga proberen er bij te zijn.
Het is eens wat anders dan losse harenOh, ik dacht dat hij Kristal's schoot bedoeldeHmm klinkt interessant. Denk dat ik ook ga proberen er bij te zijn.
hahahaha, ik zie 'm daar al zitten !![]()
![]()
Als ie klaar is wel denk ik.....Zou ik daar ook mogen komen met mn mat arancio Juul?
Ze wordt volgende week gespotenAls ie klaar is wel denk ik.....Zou ik daar ook mogen komen met mn mat arancio Juul?![]()
![]()
Grtz,fRank
Mooi zo!Ze wordt volgende week gespotenAls ie klaar is wel denk ik.....Zou ik daar ook mogen komen met mn mat arancio Juul?![]()
![]()
Grtz,fRank
Ik heb geen idee hoe je dat moet foefelen , maar ik zal het eens vragen aan de voorzitter van het 100Miglia clubje waar we vorig jaar mee waren .Moet er nu al ingeschreven worden voor de Coppa ? Dit jaar zou ik graag eens binnengeraken met een voertuig maar tegen dan is mijn Berlina zeker nog niet af ! maar de Maser is dan pas 21 jaar jong en met de 33 kan het al helemaal niet lukken ? Tips om toch binnen te geraken want vorig jaar zijn er ook veel jongere auto's binnengeslopen !!![]()
Waarschijnlijk sta ik dit jaar terug op dezelfde plaats waar je de wagens van ver ziet komen en vooral horen !!!Ik heb geen idee hoe je dat moet foefelen , maar ik zal het eens vragen aan de voorzitter van het 100Miglia clubje waar we vorig jaar mee waren .Moet er nu al ingeschreven worden voor de Coppa ? Dit jaar zou ik graag eens binnengeraken met een voertuig maar tegen dan is mijn Berlina zeker nog niet af ! maar de Maser is dan pas 21 jaar jong en met de 33 kan het al helemaal niet lukken ? Tips om toch binnen te geraken want vorig jaar zijn er ook veel jongere auto's binnengeslopen !!![]()
Nogmaals bedankt trouwens voor de foto die je vorig jaar van ons hebt genomen .![]()
Voor de inschrijvingen is het nog wat vroeg, en wat die jaartallen betreft, als je opgeeft dat de Maser 25 is, gaat niemand je tegenhouden aan de ingang hoorMoet er nu al ingeschreven worden voor de Coppa ? Dit jaar zou ik graag eens binnengeraken met een voertuig maar tegen dan is mijn Berlina zeker nog niet af ! maar de Maser is dan pas 21 jaar jong en met de 33 kan het al helemaal niet lukken ? Tips om toch binnen te geraken want vorig jaar zijn er ook veel jongere auto's binnengeslopen !!![]()
[/img]
'k zal dien anderen Moderatorendinges eens onder zijn voeten gevenhe dr was al een cbm topic...