...
regenbanden is helemaal de dag en de nacht verschil tov straatbanden in de regen. regenbanden is feest en das nog moeilijker om daar mee te rijden (hard dan

)
Heb ervaring met P2B's en dat is inderdaad een waanzinnig verschil (vandaar ook dat ik veel meer van de slicks had verwacht).
Vanuit 1 van de pitboxen kreeg ik ondersteuning van mannen die gewend zijn op slicks te rijden (diverse cups incl 24 uurs racen) tav spanning etc, dat scheelde wel wat, maar de auto ging eerder glijden dan ik had verwacht. Wat me wel in positieve zin opviel: de auto heeft ook met slicks nog een vrij groot grensbereik, daardoor kon ik nog wat snelheid winnen door bepaalde bochten met een kleine sliphoek te nemen.
Al met al weer een hoop geleerd en heel veel pezier gehad.
Je merkt alleen dat je zwaar PK's te kort komt (vooral omdat mijn auto niet gestript is (en met bestuurder erbij 1452kilo op de weegschaal bracht..) en dus nog extra zwaar is. Veel extra PK's in de 75 krijg je weer porblemen met de versnellingsbak (zo wie zo aardig wat sleutelen in de 75 om er echt PK's uit te halen). Het sper is een platen sper wat ik minder fijn vind dan een torsen sper omdat ie zich niet aanpast aan de wieldruk maar enkel zijn normale werking kent. BMW's e30 325 liepen na de bocht gewoon bij je weg; de 1 wat meer dan de ander, maar de PK/gewichtsverdeling is niet goed genoeg. Zeker als je ze net hebt ingehaald in de bocht is dat weer minder als ze je op het rechte stuk weer inhalen.
Daar moet ik echt eens iets op verzinnen (of toch maar een M3 kopen dan heb je meteen 321PK en 6 versnellingen (en kun je er een quaife sper differentieel in zetten)...

komende tijd maar eens rustig over nadenken. Eerst 17 December weer een driftdag op het RDW circuit, da's weer leuk ! )