interesse.
POP
Karten doe ik zo en zo mee als ik niet moet werken.
En dat eetmeetinkske in Zelzate ook als ik eveneens weer niet moet werken natuurlijk,enne Danny als je tegen die tijd dat roze voddeke nog niet terug hebt halen we je graag op om mee te gaan naar Zelzate
In ieder geval beter erna dan ervoor. (als je de twee wil combineren)Kunnen we dat karten niet combineren met eten achteraf ?
Hebben we vorige keer toch ook gedaan.Kunnen we dat karten niet combineren met eten achteraf ?
Aha; knagen met voorkennis.....Hoohoo dit Topic ging over een Forum meeting in Zelzate , en ja we kunnen door de week wel terecht dat heeft diele zondagavond persoonlijk gecontroleerd in het betreffende restaurant.
Je bent welkom om ook mee te gaan YuriHoor ik daar 'eten'?
kan Diele met al zijn ondertussen opgedane kennis omtrent openingsuren misschien enkel datumpjes prikken ?Aha; knagen met voorkennis.....Hoohoo dit Topic ging over een Forum meeting in Zelzate , en ja we kunnen door de week wel terecht dat heeft diele zondagavond persoonlijk gecontroleerd in het betreffende restaurant.![]()
![]()
Grtz, fRank
@ Boren hebben ze daar voor de al die knagers ook dame blanche met veel chocolattesaus ?![]()
danny