Nog een kleine tip voor Anke : Misschien je topictitel aanpassen in " Alle foto's van het SS samen " of zoiets . Dat heeft vorig jaar super gewerkt

Kristal
@ Kristal: ik heb het zo goed en zo kwaad als het ging aangepast, lijkt me nu wel duidelijk
Nog een kleine tip voor Anke : Misschien je topictitel aanpassen in " Alle foto's van het SS samen " of zoiets .
Kristal
Prachtig !!! Merci Anke . En nu de fotookes nog@ Kristal: ik heb het zo goed en zo kwaad als het ging aangepast, lijkt me nu wel duidelijk
Nog een kleine tip voor Anke : Misschien je topictitel aanpassen in " Alle foto's van het SS samen " of zoiets .
Kristal![]()
@ Stoplicht:![]()
Pas nou op wat je zegt want we hebben de foto's van Manu nog tegoed maare als ie dit leest misschien niet langer@BOR
Dat zijn wreed schoon foto's, daar kan Manu nog wat van leren
Geen nood Anke . Alfaromeocars alias Keizer Nero is een goede vriend van ons , dus het zijn een beetje pesterijen alias stimulansenPas nou op wat je zegt want we hebben de foto's van Manu nog tegoed maare als ie dit leest misschien niet langer@BOR
Dat zijn wreed schoon foto's, daar kan Manu nog wat van leren
Wat kent ze me toch goed héGeen nood Anke . Alfaromeocars alias Keizer Nero is een goede vriend van ons , dus het zijn een beetje pesterijen alias stimulansen![]()
Of beter : Een beetje jaloersheid omdat hij er morgen niet bij kan zijn![]()
![]()
BTW Inderdaad al een prachtige vracht fotookes . Merci !!!
Kristal