Ik heb de lijst gezien en hij is gaaf! 13 modified...heheheh. En ik denk dat er nog wel een paar bijkomen...
Daarnaast nog 13 modified+ en 7 classics...
Wie meldt zich nog aan? Nog 12 startplekken te vergeven!
het betere duw en trekwerk !Ik heb de lijst gezien en hij is gaaf! 13 modified...heheheh. En ik denk dat er nog wel een paar bijkomen...
Wie meldt zich nog aan? Nog 12 startplekken te vergeven!
als het bij nette duwtjes blijft vind ik het best...jij hebt toch ook net nieuwe deurklinken?het betere duw en trekwerk !Ik heb de lijst gezien en hij is gaaf! 13 modified...heheheh. En ik denk dat er nog wel een paar bijkomen...
Wie meldt zich nog aan? Nog 12 startplekken te vergeven!dat zal het worden.
Kneden heet dat Chris, dat weet jij ook welhet betere duw en trekwerk !Ik heb de lijst gezien en hij is gaaf! 13 modified...heheheh. En ik denk dat er nog wel een paar bijkomen...
alsof die deurklinken mooi zijn ! SPUUGLELIJK zijn ze,gadver wat zijn die dingen lelijk.ik heb nu NASAverruf erop en dat is chocksupersonischhufterproof.veert mee in en uit zonder krassuh en deuken ...trekkuh vanzelf weer recht.als het bij nette duwtjes blijft vind ik het best...jij hebt toch ook net nieuwe deurklinken?het betere duw en trekwerk !Ik heb de lijst gezien en hij is gaaf! 13 modified...heheheh. En ik denk dat er nog wel een paar bijkomen...
Maak het uit, het is goed als het helamaal faut is.@Christiaan -> begin toch wel steeds meer heeel nieuwsgierig te worden naar HenniessuperspecialracetrimnonplusultradeluxeBRLnascarpaintjob...
Is de auto eigenlijk nog wel herkenbaar als 75? Of zijn nu de deurklinken ala 156 weggewerkt? Weet je natuurlijk niet meer hoe je er in mot, maar goed...