VansgelijksLeuk jullie weer te zien straks
Eric

Kristal
VansgelijksLeuk jullie weer te zien straks
Eric
Ik had je toch al gezegd dat je in geval van nood achter onze Bella mocht rijden ? Levert vast mooie fotookes op ...Die kom zeker! Kom je ook nog langs, Eric?
'k moet alleen nog een co-piloot zien te vinden !
of is dat niet echt nodig ?![]()
![]()
Kristal
FijnIk had je toch al gezegd dat je in geval van nood achter onze Bella mocht rijden ? Levert vast mooie fotookes op ...
'k moet alleen nog een co-piloot zien te vinden !
of is dat niet echt nodig ?![]()
![]()
Kristal
Ik heb ne navigator gevonden en gisteren ingeschreven![]()
Zie jullie allen op 3 september !
Danny
Eindpunt is niet inZeelandWaar is de finish ergens?Ik wil wel komen maar heb de avond ervoor een feestjeDus is niet verstandig om de rit mee te doen de hele dag.Maar ik denk dat ik wel naar de finishplek kan komen kijken en wat ouwe-hoeren.
Eindpunt is niet inZeelandWaar is de finish ergens?Ik wil wel komen maar heb de avond ervoor een feestjeDus is niet verstandig om de rit mee te doen de hele dag.Maar ik denk dat ik wel naar de finishplek kan komen kijken en wat ouwe-hoeren.
Mazda-logica?Gokje: Brabant?
Op het eiland Goeree Overflakkee.Eindpunt is niet inZeelandWaar is de finish ergens?Ik wil wel komen maar heb de avond ervoor een feestjeDus is niet verstandig om de rit mee te doen de hele dag.Maar ik denk dat ik wel naar de finishplek kan komen kijken en wat ouwe-hoeren.
Waar wel ergens dan?
Stuur misschien een PB naar Pinin01 . Hij zal je vast iets meer kunnen vertellenIk kom langs als ik de precieze locatie weet.Als iemand het weet en niet wil verklappen op het forum mag ie het ook via P.B vertellen,ik zal het niet verder op het forum vertellen.
Maar Eric kan hem misschien wel doorverwijzen naar de organisatieOrganisatie van de zebrarit is NIET in handen van Erik (pinin01) , dus dat zal je niet veel opleveren.