Och ik denk dat je dat iets genuanceerder moet zien uit Ron's mond; Enkele jaren terug bij een soortgelijke RS meeting met het 75 register '....was een Lancia Delta Integrale ook niks, die willen alleen maar rechtdoor..."
O ja en nog een mooie mededeling van Ron voor menig alfa-liefhebberKoni is rommel
, das lekker
.
Die Delta's stonden in Eindhoven ook en zijn mening is duidelijk niet gewijzigd: is nog steeds niks, willen alleen rechtdoor............Och ik denk dat je dat iets genuanceerder moet zien uit Ron's mond; Enkele jaren terug bij een soortgelijke RS meeting met het 75 register '....was een Lancia Delta Integrale ook niks, die willen alleen maar rechtdoor..."
Ik zag dat ie er intussen in Germanie enkele heeft staan dus zo "niks' waren ze nou ook weer niet.....![]()
Tuurlijk, niks mis met een uitgesproken mening, graag zelfs. Maar als ze dan 'niks' zijn waarom er dan toch enkele 'op voorraad' ?Die Delta's stonden in Eindhoven ook en zijn mening is duidelijk niet gewijzigd: is nog steeds niks, willen alleen rechtdoor............Och ik denk dat je dat iets genuanceerder moet zien uit Ron's mond; Enkele jaren terug bij een soortgelijke RS meeting met het 75 register '....was een Lancia Delta Integrale ook niks, die willen alleen maar rechtdoor..."
Ik zag dat ie er intussen in Germanie enkele heeft staan dus zo "niks' waren ze nou ook weer niet.....![]()
Maar een uitgesproken mening hebben mag toch.
Het is eigenlijk ook wel interessant om te weten in hoeverre Alfa zelf de transaxle dempers heeft doorontwikkeld, wie weet daar meer van?Tuurlijk moet je het genuanceerd zien, dat snapt iedereen ook wel.
Maar het was een mooi moment op de vraag wie er Koni's onder zijn Alfa had zitten en de reacties die daarop volgden. En zijn uitleg was duidelijk, t.o.v. van het orginele spul was het een verbetering, t.o.v. huidige beschikbare achterhaald en niet door ontwikkeld.