wilco
Member
Member

Re: RE: Alfa FORUM MEETING AMSTERDAM 3 september

ma aug 14, 2006 04:08

Hoezo, de meesten????, is toch gezellig en wat is 10-15 euri's nu voor een heerlijk buffet......wel een dure Alfa rijden en geen paar stuivers over hebben voor een BBQ??? , weet niet hoor Wilco of iedereen hier zo denkt......
Maar we gaan eraan werken.... Roy en ik hebben elkaar net gesproken... et giet oan... :wink:

huh??? ik zeg helemaal niks :wink: :D
164 3.0 24V 1997

*****5Sterren*(6)

ma aug 14, 2006 10:37

Met hoeveel EHBO trommels moet ik rekening gaan houden ????? :mrgreen:
en een bodybag :biggrin:

Wat wou je daar mee dan?

charlotte

RE: Alfa FORUM MEETING AMSTERDAM 3 september

ma aug 14, 2006 10:50

Misschien een keer tijd om de strijdbijl te begraven? Of om persoonlijke strijdjes van het forum af te houden? Die BBQ lijkt me op deze manier ook behoorlijk in het water te vallen. Voor diegenen die wel gaan: veel plezier en praat je ongenoegens over elkaar uit onder het genot van een hapje en een drankje. :(

ronald
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

ma aug 14, 2006 10:53

Misschien een keer tijd om de strijdbijl te begraven? Of om persoonlijke strijdjes van het forum af te houden? Die BBQ lijkt me op deze manier ook behoorlijk in het water te vallen. Voor diegenen die wel gaan: veel plezier en praat je ongenoegens over elkaar uit onder het genot van een hapje en een drankje. :(
=D>

Nog even en dan komen wij niet meer. Dan heeft van de sterremans misschien wel zijn zin gekregen, onderverdeeldheid op ons forum.
Ik ben dat gezeur zat nu.

@sterretje; ik hoop je daar te zien, ben benieuwd wie je bent en waarom je alles hier op loopt te naaien.
75 3.0 V6 QV, Fiorino 1.3 Multijet, Giulietta 1.8, Thema 3.0 V6 LS, Thema turbo 16v SW, 90 2.5 V6 QO, Fiat 128 1100 1971

*****5Sterren*(6)

ma aug 14, 2006 11:53

=D>

Nog even en dan komen wij niet meer. Dan heeft van de sterremans misschien wel zijn zin gekregen, onderverdeeldheid op ons forum.
Ik ben dat gezeur zat nu.

@sterretje; ik hoop je daar te zien, ben benieuwd wie je bent en waarom je alles hier op loopt te naaien.
Ik naai niks op ,man! Ronnytje!

Lees jij iets over een bodybag of kijk ik erlangs? Zielig...

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma aug 14, 2006 11:58

Het is beledigend om een forumlid niet bij naam: *****5sterren*(6) te noemen maar te spotten, en wat flarden van namen op te stapelen.
Foei!

Ronnytje
Nou ja.... :lol:
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

*****5Sterren*(6)

ma aug 14, 2006 12:03

Sorry hoor, ik ken forumzot niet. Jij ook niet las ik!
Jij snapt niet dat ik dat als antwoord geef op iemand die mij sterretje noemt. Geeft niet joh...

ronald
Guru Duplice
Guru Duplice

ma aug 14, 2006 12:05

Ik heb het gelezen, van die bodybag. Persoonlijk heb ik niets tegen je omdat onze paden nog niet gekruist zijn. Wel vind ik dat je iedereen uitspeelt tegen elkaar en dat is jammer. Wat helemaal jammer is dat er een paar personen zo op ingaan, en dat verziekt de sfeer op dit forum. Het zijn er maar een paar die steeds weer op jou berichten ingaan, en hoewel zij natuurlijk mogen zeggen wat ze willen, verziekt dat naar mijn idee de sfeer.
Ik was je eigenlijk alweer een beetje vergeten, totdat ik ineens in alle topics jou naam weer op zie duiken.

Daarom; ik ben benieuwd wie je bent en hoe je in het echie bent. En natuurlijk, wat voor type Alfa je hebt, want zonder Alfa zal je hier toch niet komen denk ik.

Tot ziens in Amsterdam.
75 3.0 V6 QV, Fiorino 1.3 Multijet, Giulietta 1.8, Thema 3.0 V6 LS, Thema turbo 16v SW, 90 2.5 V6 QO, Fiat 128 1100 1971

*****5Sterren*(6)

ma aug 14, 2006 12:25

Type A;fa wist je al toch? Selespeed 156..

Gemeld evenals allerlei andere info.

Als het wenselijk en verplicht is om alle persoonlijke info op een board te leggen, hoor ik het graag.

Dat staat niet in de regels, maar schelden mag wel?

Ik ben er bij in Amsterdam. Je kunt me herkennen aan een zwarte..

ronald
Guru Duplice
Guru Duplice

ma aug 14, 2006 12:28

Vul je profiel eens even in en dan een foto van jou en je auto in het grote smoelenboek.

Zou een hoop mensen blij maken. :D

Rees-Cees

ma aug 14, 2006 13:36

Met hoeveel EHBO trommels moet ik rekening gaan houden ????? :mrgreen:
en een bodybag :biggrin:

Wat wou je daar mee dan?
helemaal niks maar een oud gezegde is:

Wie de bodybag past, trekke hem aan.

Zo nu weer on topic: ik kom ws ook even langs moet toch de volgende dag vroeg in de buurt zijn.

*****5Sterren*(6)

ma aug 14, 2006 13:47

Vul je profiel eens even in en dan een foto van jou en je auto in het grote smoelenboek.

Inmiddels is het invullen van een profiel te riskant geworden met de bedreigingen van de afgelopen maanden.

Daar gaan we niet mee verder.

SQUADRA LEO
Guru
Guru

ma aug 14, 2006 14:38

Inmiddels is het invullen van een profiel te riskant geworden met de bedreigingen van de afgelopen maanden.

Watje !!
MiTo 1.4 TB Sport
Spider 2.0 S4

Roeltje 164

ma aug 14, 2006 18:36

Held :blue_lol: op sokken....

Alfa-Corazon
Guru Triplo
Guru Triplo

ma aug 14, 2006 20:29

Zo, terug van vakantie en een Spaanse buikgriep. Heb er nog nooit zo goed uitgezien :wink:
De stemming zit er hier ook goed in dus dat gaat allemaal goed komen.

Nog minder dan 3 weken!!!

Jongens en vooral meiden laat je niet weerhouden om te komen. Je zal zien dat het allemaal erorm gaat meevallen en als het weertje ook een beetje meedoet dan gaan we een super Zondag tegemoet. Dit is een unicum op een van de mooist plekjes in Amsterdam.

Ik zal maar eens wat koffiezetapparaten regelen.

Vriendelijke groeten van ...en tot ziens!
Laatst gewijzigd door Alfa-Corazon op wo jun 09, 2010 19:41, 1 keer totaal gewijzigd.

Terug naar “Evenementen”