Yuri, non krokante oranje achterlichtstrips gaan linea recta de magazijnen te Koewacht in...@ Diele: Goed bezig!
Als je ook een non-krokante oranje achterlichtstrip hebt, mag die ook mee...!

@Kristal; jou vergeten ? Never!

Grtz, fRank
Yuri, non krokante oranje achterlichtstrips gaan linea recta de magazijnen te Koewacht in...@ Diele: Goed bezig!
Als je ook een non-krokante oranje achterlichtstrip hebt, mag die ook mee...!
MerciYuri, non krokante oranje achterlichtstrips gaan linea recta de magazijnen te Koewacht in...@ Diele: Goed bezig!
Als je ook een non-krokante oranje achterlichtstrip hebt, mag die ook mee...!![]()
![]()
@Kristal; jou vergeten ? Never!![]()
Grtz, fRank
Ik kom waarschijnlijk niet meer in de schuur morgen... (tenzij ik nog voor iemand anders iets mee moet nemen dat netjes in de kofferbak van de QV past) ... andere keer?@ Yuri
kun jij die 24 mm stabi meenemen als je hem nog wilt verkopen?
Noodweer wordt hier in België ook gebruikt voor andere iets minder aangename situaties , maar ook dan komen we der altijd wel uit , dus kom gewoon en zie niet omHmm ze voorspellen wel noodweer voor morgen... Niet dat dat iets wil zeggen, maar je weet maar nooit...
tot vanmiddag zekers, maandag (morgen) is er niets te doen hoor!Oei!Ik moet morgenochtend tot een uurtje of 10 werken maar daarna is het douchen en hup naar Gorkum!
Tot morgen!