Helaas dus vanochtend niet meer gekeken. Na enig overleg toch besloten de rit vandaag nog te rijden. Leuke rit, alhewel de eerste aanwijzing nogal een instinker bleek. Aan het eind van de rit ontbreekt wel een aanwijzing. Je komt dan na een paar honderd meter bij een T-splitsing terwijl je volgens de instructie nog een heel stuk verder moet. Je moet hier linksaf. De afstand naar de volgende instructie klopt wel.
Jammer van de snert, maar daar konden ze ons bij het eindpunt gelukkig ook aan helpen.
Zou je in een pb de nummers van de aanwijzingen kunnen sturen? Dan kijk ik het nog een keertje na.
Ik vermoed dat het beide keren gaat om een situatie waarbij de regel van kracht is dat doodlopende en onverharde wegen, inritten en fietspaden niet meetellen.
Bij de nieuwe datum zullen we dit aanpassen/beter aangeven.
Heb ook te laat gekeken en werd dus weggestuurd....
In ieder geval ik hoop dat er snel een nieuwe datum wordt geprikt met snerterig weer..
Jammer dat ik je niet heb gezien dan, ik was van 9 tot kwart over 11 wel aanwezig op het startpunt, juist voor het groepje mensen welke we helaas niet hadden kunnen bereiken. Maar stond (uiteraard) wel binnen.