Of slecht delegeren...Ik noem dat een auto met chauffeurDaarvoor heb ik een HEEL goed excuus...mijn vriendin reed

Of slecht delegeren...Ik noem dat een auto met chauffeurDaarvoor heb ik een HEEL goed excuus...mijn vriendin reed

Klopt, ik had haar de hand nog geschud bij aanvang van de receptie, ze kwam onderweg nog even naast mij rijden en toen herkendeDeze belgische dame was ook op de receptie, stond bij ons aan de sta-tafel gezellig. Bordje voor de ruit 'Vrouwen rijden beter'.Geen problemen ondervonden, op zowel de heen als de terugweg.
Vanaf Utrecht richting het zuidwesten waren de wegen normaal begaanbaar.
Nog samen vanaf Houten opgereden met een belgische madam in rode 147 (laatste type)
tot en met Breda.
Gr René

("Suzanne" hier van t forum voor de duidelijkheid)
  ("Suzanne" hier van t forum voor de duidelijkheid)
Ideaal martijn!Of slecht delegeren...Ik noem dat een auto met chauffeur

Ze vind t geweldig om te rijden, zeker in de 75. Prima dan toch! (waar vindt je zo'n vrouw?)
For the record: ze rijd zelf 1 van de mooiere 33's("Suzanne" hier van t forum voor de duidelijkheid)

Ik denk dat ze op zijn(waar vindt je zo'n vrouw?)

Jij hebt er één en ik heb er één
Groetjes,
Marc

Jij hebt er één en ik heb er één
Groetjes,
Marc

best klote als je nog een paar 100 km moet rijden, dus naar de eerste de beste pompstation gereden voor wat extra licht waar we de gordel gedemonteerd hebben zodat ie weer werkte. Onder het genot van de mc menuutje nog de laatste dingetjes gemaakt zodat ik weer "veilig" naar huis kon rijden..... nou ja veilig tot de afsluitdijk was het echt drama..
 best klote als je nog een paar 100 km moet rijden, dus naar de eerste de beste pompstation gereden voor wat extra licht waar we de gordel gedemonteerd hebben zodat ie weer werkte. Onder het genot van de mc menuutje nog de laatste dingetjes gemaakt zodat ik weer "veilig" naar huis kon rijden..... nou ja veilig tot de afsluitdijk was het echt drama..  )
 )

Nee, een vrouw die het geweldig vindt om in de 75 te rijden heb ik (gelukkig) niet.Ze vind t geweldig om te rijden, zeker in de 75. Prima dan toch! (waar vindt je zo'n vrouw?)

Nee, een vrouw die het geweldig vindt om in de 75 te rijden heb ik (gelukkig) niet.Ze vind t geweldig om te rijden, zeker in de 75. Prima dan toch! (waar vindt je zo'n vrouw?)
Ik heb een nog betere gevonden.
Één die een 75 kado geeft, en er vervolgens zelf niet in wil rijden!!!

Waar is het glibberen en glijden?