berlinista
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

vrijrijdendag Zandvoort 17/02

zo feb 18, 2007 13:15

Daar was ik, maar ik heb er veel te weinig Alfa's gezien.
Wel wat, een langzame Giacomini Squadra, twee x rode 75, paar 33 en een paar jongens ik denk van de ARTC met hun 155's.
Maar geen Squadra Italia wagens, geen Challenge niks.
Niemand zin?
Ik ben nog meegeweest in een 340 PK BMW E28 met E34 M5 techniek van een instructeur.
Nee, zo ver ben ik nog niet dat ik zo kan rjden...
Was geweldig.
10 maart weer, run what you brung.....
Wie gaan er dan?
Rik

PS en natuurlijk, net als altijd, in het laatste kwartier nog een overenthousiast iemand die bij Tarzan uit zijn E30 op z'n dak moest leggen. Het zal eens niet...
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end

niels.denotter

RE: vrijrijdendag Zandvoort 17/02

zo feb 18, 2007 15:53

Was er ook, mijn 33 stond door wat schade laatst op sloop wielen en standaard dempers en veren voor maar wel een hoop lol gehad. Waar reed jij in?

berlinista
Guru Duplice
Guru Duplice

zo feb 18, 2007 19:03

heb zelf niet gereden Niels, ik mocht wel, met die E28, maar durfde adt om diverse redenen niet aan. (bak schakelt anders, niet mijn auto, 140 pk meer dan ik ooit mee op het circuit heb gereden , drie jaar terug voor het laatst serieus gegumd op Z'voort) - ik dacht laat ik DAT maar even niet doen...

Dus vandaag weer hard aan het lila bertje gewerkt!.........

10 maart!
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely

niels.denotter

zo feb 18, 2007 19:52

Was dat die E28 die zo op het eerste oog een beetje gaar leek maar waar wel een dik geluid uit kwam en waar als je goed kijkt hele dikke remmen onder zitten. Auto was inderdaad goed snel! Heb je die dikke 944 gezien? Heb effe met de eigenaar staan praten. Hele nette auto met een hele nette dikke turbo onder de kap. Ding scheen dik 400 pk te verstouwen. De debiel brede achterwielen waren dus niet voor niets ;) .

Alfa eL
Advanced Member
Advanced Member

zo feb 18, 2007 20:01

Ja, ik was er ook gisteren. Met de 33, en daarmee ga ik de baan niet op. Gewoon even een kijkje nemen, maar waarschijnlijk doet er volgende keer wel een Alfa extra mee.
De inschrijving start vanaf 8 uur, zo vroeg ben ik niet van plan er al te zijn als het rijden om 1 uur begint. Hopelijk is er dan wat later ook nog plaats, of moet je er echt vroeg zijn ivm de keuring van je auto ofzo?

Ongeloofelijk trouwens dat stel BMW's wat er op de parkeerplaats bezig was, vlak achterlangs een auto vlak voorlangs een man die op zijn motor zat...op den duur kwam er wel zo'n Nissan jeep midden op het terrein staan....
Alfa 33 16V 1994
Alfa 75 TS 1989
Alfa 33 Servizio 1992

berlinista
Guru Duplice
Guru Duplice

zo feb 18, 2007 20:20

Niels, helemaal goed, met die hele vette Movit schijven en tangen, antracietgrijs met M5 wielen eronder. 340 pk, en gaat als de brandweer, we hadden alleen wat moeite met idd die porsche, op de rechte stukken liep ie weg, in de bochten zaten we weer in zijn nek.
Wat kan de eigenaar van die BMW sturen zeg....
Driftend naar de nissan, driftend naar hunserug....
Cool!
Vol in vier, 5500 rpm bos uit, 220 op de teller gezien bij einde rechte stuk.
100 meter vol in de ankers....

Willen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:roll:

TurboMarc
Guru
Guru

zo feb 18, 2007 21:00

Afgelopen zaterdag blok uitgebouwd, moet nog een andere kop en andere nokkenassen in..
Over 2/3 weken zit er pas weer wat leven in... :cry:
Scarb# 00072

Alfa 75 Turbo Evo Superleggera Racer
Alfa 75 TS CUP Racer
Alfa GTV 2.0 V6 Turbo

niels.denotter

zo feb 18, 2007 23:29

Ja had wel het idee dat die beemer hard kon maar ook dat die 944 ging niet voluit ging. Heb er met mijn kop in en onder gehangen en dat ding is serious business.

Terug naar “Evenementen”