Gebruikersavatar
giuliaforjulia
Full Member
Full Member
Berichten: 388
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 15:21
Locatie: Ermelo

RE: Noord Holland rit 17 april (2e paasdag)

ma apr 17, 2006 22:58

Onze Niels heeft ook nog een paar mooie foto's gemaakt. Die jongen heeft een goeie smaak da's duidelijk 8)
ciao Bart en Jolanda


156 sw 1.9 jtd '05 Nero metallico
Giulia super 2.0 '72 Giallo Ocra


gehad: Sud 1.5 ti '82 alfarosso
33 1.5 QV '85 alfarosso
Giulia nuova super 2.0 '78 azzuro le mans
SCARB nr.:4378

Gebruikersavatar
@PM
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2992
Lid geworden op: vr mar 24, 2006 01:37
Locatie: IRL

RE: Noord Holland rit 17 april (2e paasdag)

ma apr 17, 2006 23:06

Als het een troost is voor de pechvogels, gister kapte mijn would-be-betrouwbare Jap ermee tijdens een toertocht van de bijbehorende club :? Met wat creativiteit van de wegenwacht wel weer naar huis kunnen rijden (de ontstekingsmodule is kapot, en het is er eentje die niet in het ww-assortiment zit). De auto kan elk moment weer uitvallen, dus ik durfde het niet aan om naar jullie eindpunt te rijden om eens te gaan kijken, wat ik eigenlijk wel van plan was...

@Kristal: het meervoud is "boekstaven" dus met een v i.p.v. een f, en in die gevallen is de uitgang met een d. Blijft een vaag taaltje, dat Nederlands (maar je gevoel had het iig goed).

Gebruikersavatar
don515jz
Full Member
Full Member
Berichten: 440
Lid geworden op: di jan 04, 2005 19:13

RE: Noord Holland rit 17 april (2e paasdag)

ma apr 17, 2006 23:17

Misschien is busje wel niet het goede woord... maar hier een foto die het wat duidelijker kan maken.
Er is dus een lagerbus uit de kruiskoppeling verdwenen........... Dan kan je inderdaad maar beter niet doorrijden

De rit was geslaagd. Echter omdat we omdat we nogal laat bij Sam van Lingen weg reden en de lunch ook nog op zich liet wachten, we hebben ca. 1,5 uur gezeten maar met alle verhalen ging de tijd toch veel te snel, waren we te laat voor de opdrachten en ook kwamen we nog in een mooi weer file terecht.
Uiteindelijk toch nog het eindpunt bereikt maar toen was bijna iedereen al weg, zelfs de organisatie had alles al opgeruimd, gelukkig kon er nog wel een colatje vanaf voor dat de tent sloot.
Maar het was een mooie rit met veel nieuwe wegen en voor herhaling vatbaar.

33 1.7ie sportwagon

RE: Noord Holland rit 17 april (2e paasdag)

ma apr 17, 2006 23:57

Was een lekkere rit zeker met zulk weer

Hier nog wat foto's
http://smg.photobucket.com/albums/v441/ ... edia=image

Gebruikersavatar
Hendrik145
Newbie
Newbie
Berichten: 38
Lid geworden op: ma apr 17, 2006 23:35
Locatie: Sint Annaparochie

RE: Noord Holland rit 17 april (2e paasdag)

di apr 18, 2006 00:31

Na 4 ritten gereden te hebben met als hoogste positie 9e, vandaag voor 't eerst in de prijzen 2e :lol: en dat terwijl ik toch echt 5 rode telefoon cellen heb geteld
De eerste 4 op een rij naast het gebouw
Afbeelding
En de 5e stond er achter, echter deze was ( als je na het passeren van het gebouw nog even achterom keek ) duidelijk vanaf de weg te zien.
op de foto staat ie gedeeltelijk achter een schutting maar iets dichter bij het bebouw was de rode cel door een hek geheel te zien.
Afbeelding

Niet dat dit meningsverschil met de organisatie ( die maar 4 rode cellen telde ) enig verschil uitmaakt ( we hadden 2 punten minder dan de winnaar )

voor de rest waren de vragen ( voor mij ) duidelijk en de andwoorden er op vindbaar, deze keer was het niet nodig om op een stuk van 3 KM een stickertje van 2 bij 3 centimeter achter op een vuilnisbak te zoeken.
Op het foutje met de rode cellen na, proficiat voor de organisatie voor het uitzetten van de route en het bedenken van de vragen. het weer werkte gelukkig ook nog mee, de regen wachte netjes tot de rit was afgelopen toen we de afsluitdijk over waren moesten de ruitenwissers hun diensten bewijzen.

tot 21 mei in zevenbergen!

Alfasassie

RE: Noord Holland rit 17 april (2e paasdag)

di apr 18, 2006 00:43

Zag er gezellig uit!
Leuke foto's!

Groetjes Saskia

Gebruikersavatar
164 Shark
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 547
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 16:42
Locatie: IJmuiden
Contacteer: Website

RE: Noord Holland rit 17 april (2e paasdag)

di apr 18, 2006 00:59

Geweldig mooie rit geweest, ik heb echt genoten vandaag :!:

Voor de pininrijders....................... ja een heel groot deel van de NHTT1 was terug te vinden op deze route (echter wel contra gereden), dus dan weten de meesten wel welke route het ongeveer was :lol: :lol: :lol:


1 ding vond ik een beetje niet KUNNEN, daar moet echt verandering in komen :wink:


Afbeelding
Nu in bezit:
Spider Veloce ex-USA (carbs) (1978)

Gebruikersavatar
164 Shark
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 547
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 16:42
Locatie: IJmuiden
Contacteer: Website

Re: RE: Noord Holland rit 17 april (2e paasdag)

di apr 18, 2006 01:02

en wie heeft er gewonnen???, nice pic's maar we want more pic's , Arie ook vast wel foto's gemaakt, moest er een paar keer aan denken, kriebelde best wel...

gr Roel :wink:


En de winnaar was ...................................Jaap Goos gefeliciteerd :!: (niet slecht van de 84 equipes die gestart waren)

Afbeelding
Nu in bezit:
Spider Veloce ex-USA (carbs) (1978)

Gebruikersavatar
tis een sprint
Guru
Guru
Berichten: 1302
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 15:46
Locatie: zoetermeer

RE: Noord Holland rit 17 april (2e paasdag)

di apr 18, 2006 01:13

Kijk een vlag op een strontschuit!!!!!!

Afbeelding
Gehad: Sud Sprint
156 foute fiat
33 sw duopenotti :twisted: its alive' its alive :twisted:

Afbeelding

Don Pedro
Junior Member
Junior Member
Berichten: 92
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 07:32
Locatie: Nieuw Vossemeer

RE: Noord Holland rit 17 april (2e paasdag)

di apr 18, 2006 07:09

Van wie was/is die grijze Alfetta beginnend met NG-.
Heel benieuwd naar is mijn vroegere Alfetta geweest namelijk.

Don
teveel om op te noemen!!!

Gebruikersavatar
Ezin Rossi
Full Member
Full Member
Berichten: 331
Lid geworden op: vr jan 07, 2005 16:03
Locatie: Rotterdam

RE: Noord Holland rit 17 april (2e paasdag)

di apr 18, 2006 09:56

:thumbs: voor de organisatie! (Lekkere paaseitjes na de eerste opdracht ;) )

Onze eerste rit en de uitdaging om goed de weg te vinden en te genieten van de auto, de wegen en de omgeving is goed gelukt. Een poging om de vragen te beantwoorden hebben we wel ondernomen, maar op sommige momenten hebben we besloten om toch gewoon lekker verder te toeren... Onderstaand enkele foto's maar eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat we hier zo mogelijk nog luier mee geweest zijn dan met de vragen :oops:

Nogmaals complimenten voor de organisatie!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Ezin Rossi op wo apr 19, 2006 12:00, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Woody34
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 562
Lid geworden op: di jan 04, 2005 17:20
Locatie: Capelle a/d IJssel

RE: Noord Holland rit 17 april (2e paasdag)

di apr 18, 2006 10:28

Onze eerste puzzelrit en dat viel nog niet mee. Uiteraard waren we slecht voorbereid. Geen pen, fotocamera of iets dergelijks dus lieten we de vragen voor wat ze waren. Het kaartlezen ging redelijk goed tot aan de klimduin. Nog circa 30 minuten verder lopen eikelen om eruit te komen en toen de pijp aan maarten gegeven. Even netjes afgemeld en in de file terug naar huis.
We hebben het wel naar ons zin gehad en volgende keer zijn we zeker weer van de partij en voorbereid dit keer.
Proud owner of:
Alfasud Sprint 1.3S 1983

The fun starts where the straight ends.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Carlo Abarth
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 918
Lid geworden op: ma mar 07, 2005 13:15
Locatie: Zevenaar
Contacteer: Website

RE: Noord Holland rit 17 april (2e paasdag)

di apr 18, 2006 11:08

Ziet er erg gezellig uit zeg! Jammer dat ik het niet ging redden, Giulia wordt morgen APK-gekeurd, kon niet eerder helaas... Balen... :cry:
Nord, Busso en TwinSpark!

HÉT MAGAZINE VOOR ITALOFIELEN: http://www.corsaItalia.com!!" onclick="window.open(this.href);return false;!

SPIDERVELOCE1750

RE: Noord Holland rit 17 april (2e paasdag)

di apr 18, 2006 11:45

Bedankt voor de schitterende fotookes iedereen :thumbs:

Kristal

Robert 75 V6

RE: Noord Holland rit 17 april (2e paasdag)

di apr 18, 2006 12:44

Was idd een lekker ritje,
ging weer als vanouds. jeweetwel pas om 9 uur van huis weg. Als een idioot over die A-9 toch nog op tijd bij savali zijn \:D/

Moppie had lekkere (ital ) broodjes gemaakt

bij savali Tom leren kennen leuk! beetje kijken beetje oh-en EN onderweg
-eerste stuk viel niet zo mee, veel langzame stukken en in een rijtje achter elkaar aan :? da's jammer voor het puzzelelement,
na de pont ging dat een stuk beter en op een gegeven moment reed ik op een dijk ZONDER langzame touristen en verder ook helemaal alleen!
BRULLEN 8)

om een uur of twee kwam ik binnen, colaatje gedronken en weer naar huis.
want ik ging 's middags nog varen op ons opblaasvlot

WEDEROM EEN HELE LEUKE RIT ORGANISATIE =D> =D> =D>

Terug naar “Evenementen”