Het idee was om een slipcursus met mijn automaat te gaan doen... Wat me heel nuttig leek...

Probleem was wel om een slipschool te vinden die een slip.. (of anti-slip?) cursus geven in eigen auto..
En mijn gezondheid liet het nog steeds niet altijd toe een hele of halve dag in een auto te zitten...

Halverwege vorig jaar is het ineens stukken beter gegaan.. na een drankje met een vriendin en even lekker maf doen op de dansvloer volede ik een knak in mijn rug/wervel kolom en schoot er iets goed ineens!

Wonderbaarlijke is gebeurd die avond... ten 1e Sassie aan een pilsje wat geen Guinness was

Wat al 2 weken later opmerkelijk zichtbaar (en voor mij bijna niet meer voelbaar

(waar ik trouwens ook dankbaar voor ben.. oa. Dennis Vogel die zonder vragen zijn trailer beschikbaar stelde, RaceCees die zelfs in hartje zomer speciaal voor mij een kachel mee zou nemen naar Spa in zijn caravan omdat het wel eens koud kon worden..

Door deze situatieverandering kon de fysio ineens wel wat met mijn klachten... ik heb een afwijking aan het bindweefsel wat de gewrichten-botten etc niet helemaal op zijn plek houdt... dat nemen als het goed is mijn spieren over, mits niet overbelast... en raken ze wel overbelast.. dan kan er dus een situatie ontstaan zoals toen. In elk geval.. mits ik niet zou weten wat het is!
Maar goed, gaat dus zo goed met me dat ik heb besloten geen automaat meer te nemen maar een Alfa (schakel) is weer in aantocht!

Nu is er nog steeds wat geld wat is ingezameld en bij deze is er een andere bestemming voor gevonden...
Een ander soort van.. anti-slipcursus...

Mochten er nog klachten komen over het veranderen van de bestemming (inoverleg gegaan met initiatief nemer Dinky Boy).. stuur me een pb'tje en we regelen wat, geld terug storten oid.!
Bij deze nogmaals.. bedankt allemaal!
Groetjes Saskia