Gebruikersavatar
Obonobo
Newbie
Newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: do mei 20, 2021 16:22

Nieuw gezicht!

wo mei 26, 2021 09:42

Morgen!

Bij deze stel ik mezelf voor. Ik ben Sietze en recent bezitter van een 156 SW uit 2005.

Ik heb tot nu toe veel oldtimers gereden, zowel motoren als auto's. Maar als dagelijkse auto wilde ik toch wel erg graag een 156. Één van de mooiste auto's die ik ken. En dan natuurlijk de Sportwagon uitvoering. Wat een mooie lijnen!

Afbeelding

Afbeelding

Heb er zelf de teledials onder gezet, dat vind ik op de GTA velgen na de mooiste.

Ik ben voor deze auto gegaan wegens de lage kilometerstand, de mooie grijze kleur (welke is dat eigenlijk), open dakje en houten stuurwiel en pookknop. De leren bekleding maakt t af!

Groet, Sietze

rutgerdow
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 867
Lid geworden op: ma mar 01, 2010 11:55
Locatie: Delden

Re: Nieuw gezicht!

wo mei 26, 2021 10:45

Mooie 156. Welkom hier!
Rutger
155 2.0 ts 16v G3 evo 6-bak blue nord 1997
Citroen Berlingo multispace 1.6 16v

Gebruikersavatar
Hylke
Moderator
Moderator
Berichten: 6684
Lid geworden op: za feb 19, 2005 15:43
Locatie: Zwartebroek
Contacteer: Website

Re: Nieuw gezicht!

wo mei 26, 2021 15:53

Plaatje hoor :thumbs:

De exacte kleur kun je vaak aan de binnenzijde van de kofferklep vinden en anders kan het nog aan de binnenzijde van de motorkap staan. Mijn gok zou Grigio Lipari of Grigio Metallico zijn.
Il silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!

1290 SD '14
Xceed '19

Tonio
Guru
Guru
Berichten: 1723
Lid geworden op: za nov 25, 2006 08:34

Re: Nieuw gezicht!

wo mei 26, 2021 21:45

Het zou ook nog Grigio Kafla kunnen zijn.
(Zie het Te Koop topic van Michel75; over de 1.8 SW die in onderdelen verkocht wordt. KLIK.)

Wat het verschil is met Grigio Lipari weet ik niet, beide kleuren worden geleverd met kleurnummers 639 en 639/A.
Dus twee kleuren elk met twee nummers verkrijgbaar. En op het blote oog geen verschil te zien. Wie weet hoe het zit die mag het zeggen...

Als je iets aan de auto wilt laten bijspuiten dan zou ik de kleur op jouw auto laten scannen. Dan weet je zeker dat je de beste kleur krijgt. En stel dat de auto door de zon ietsje verkleurd is, dan wordt dat verschil ook meegenomen bij het mengen van de nieuwe lak.


.

Terug naar “Het Forum Café”