MadMets

Dat vraagt om klappen.

do dec 15, 2005 06:56

Aangezien ik toch al moelijk slaap zet ik maar even een bericht hier neer. Ik kwam gisteravond thuis na aangifte te hebben gedaan van geweldpleging. Ik dacht een sprintje te hebben met een gozer in een Renault Clio. Nou ging deze weg van 4 naar 2 baans en dus moet je er dan voor of achter. Ik besloot te remmen en de Clio ervoor te laten. Later haalde ik 'm weer in, in de veronderstelling dat we nog steeds een beetje aan het klooien waren. Daarbij dreigt hij me opeens in de wielen te rijden. Bij het stoplicht wordt ik klemgereden en 3 Cliootzakken komen uit de auto. Ik draai m'n raam open, hopende dat er het een en ander uit te leggen viel maar dat mocht niet baten. Al schreeuwende ontving ik ongeveer 3 klappen. Daarbij moet ik zeggen dat het geen extreem harde klappen waren, maar ze waren wel gemeend. Ik loop nu dus ook rond met een blauw oog. Meneer vondt dus kennelijk dat ik veel eerder had moeten remmen. Ik werd dan ook nog uitgenodigd om uit te stappen en te gaan vechten maar met 3 tegen 1 is dat uiteraard makkelijk gezegt. Ik ben zowiezo al geen vechter. Mij werd gevaarlijk weggedrag verweten en uiteraard hoor je daar klappen voor te krijgen. Wordt vervolgt...

1750GTV
Advanced Member
Advanced Member
Contacteer: Website

RE: Dat vraagt om klappen.

do dec 15, 2005 07:18

Klote dit, zeg...
Laat me raden: een Clio Williams met daarin ventjes met petten?

AlfettaOwner
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do dec 15, 2005 07:48

Jeugd tegenwoordig :evil:

MadMets

do dec 15, 2005 07:58

Eentje had inderdaad een petje. Maar die zat op de achterbank. De RDW geeft aan dat het een 1.8 is geweest.

Ruud33 16V

do dec 15, 2005 09:00

Tja en dan wel met williams look zeker!!! Wel stoer doen maar mag niks kosten... Trieste figuren zijn het toch... Durf te wedden dat als je samen met Arnold Schwarzenegger en Mike Tyson in die 155 had gezeten dat ze lang niet zo stoer waren geweest... Maar hopen dat ze opgepakt worden maja en dan??? de politie doet toch niks...

dibro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do dec 15, 2005 09:07

De mafkezen...
Ben normaal niet zo pro-overheid, maar die kort-lontje-campagne, daar zit toch wel wat in :twisted:
It's not easy, being green (kermit)

Sinus 2600 Spider
Guru
Guru

do dec 15, 2005 09:11

Nou nou nou wat een agressie allemaal. Kon je niet snel wegrijden?
SCARB-Lid: 1719
BMW 520d M
AR Spider 3.2 V6 Q4 Q-tronic (2007)

MadMets

do dec 15, 2005 09:11

Ik weet bijna zeker wie de eigenaar is. Internet privacy is lachwekkend slecht. Mocht het nou tot dreigementen overgaan heb ik in ieder geval z'n msn, woonplaats en voornaam. Ik heb een schurft aan dit soort dingen. Je voelt je gewoon niet veilig meer. Ik hoop ook dat dit niet verder zal escaleren.

Ik had opzich snel kunnen wegrijden. Maar ik had eigenlijk niet verwacht dat ik meteen klappen zou krijgen...

Sinus 2600 Spider
Guru
Guru

do dec 15, 2005 09:16

Ik ga toch echt niet staan wachten tot ze bij mijn raampje staan met een vuist of erger hoor.
SCARB-Lid: 1719
BMW 520d M
AR Spider 3.2 V6 Q4 Q-tronic (2007)

kroehlur

do dec 15, 2005 09:20

Kl*te is dit idd.

Kort lontje, gelijk klappen uitdelen, aggresief gedrag ......

in het verkeer......... ?

tsja.

1750GTV
Advanced Member
Advanced Member

do dec 15, 2005 09:27

Inderdaad nooit je raam open doen en gelijk wegrijden. Maar das natuurlijk achteraf.

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do dec 15, 2005 09:34

Goed dat je aangifte gedaan hebt ! dit soort figuren moet dringend aangepakt worden.
En verder, je niet laten verleiden tot sprintje met pet-figuren in Clio's. Komt dikwijls ruzie van.....
Gewoon negeren op de weg, zulke mensen.
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

Ruud33 16V

do dec 15, 2005 09:43

heb ik trouwens ook een keer gehad. Met mijn toenmalig 33je imola 1.4... Een of ander golfje 3 GTI die kon mijn 1.4 niet eens fatsoenlijk bijhouden en toen er een paar bochten kwamen moest hij helemaal afhaken. Ik was op dat moment op weg naar mijn werk wat helemaal afgelegen aan de jachthaven ligt aan de maas. En het was donker. Hij reed helemaal achter mij aan terwijl ik zeker wist dat hij er niks te zoeken had als hij niet daar werkte. toen ik de parkeerplaats op reed stopte hij daar ook. Ik denk van: tja flikker maar op ik ga niet wegrijden of in de auto blijven zitten dan is het net of ik bang ben dus stap gewoon zelfverzekerd uit en loop op mijn werk naar binnen. Op een gegeven moment reed het golfje weer verder.. Denk dat er misschien een heel klein manneke alleen in heeft gezeten die, toen hij mij zag weer wegreed :twisted: .. Maar triest is het wel, mensen die niet tegen hun verlies kunnen. Wel uitdagen maar als je meedoet agressief worden...

Ben benieuwd Mad Mets wat de politie nog gaat ondernemen. Als ze het kenteken hebben moeten ze toch op zijn inst bij die figuurtjes langsgaan om een babbeltje te maken lijkt me zo. En gelukkig waren de klapjes hard genoeg om je een blauw oog te bezorgen dan heeft de politie in ieder geval gezien dat je zichtbaar "letsel" hebt... Als je dit niet hebt dan doen ze namelijk helemaal niks heb ik me laten vertellen. Succes/sterkte ermee en hou ons op de hoogte

kroehlur

Re: RE: Dat vraagt om klappen.

do dec 15, 2005 09:48

Goed dat je aangifte gedaan hebt ! dit soort figuren moet dringend aangepakt worden.
En verder, je niet laten verleiden tot sprintje met pet-figuren in Clio's. Komt dikwijls ruzie van.....
Gewoon negeren op de weg, zulke mensen.

:thumbs:

Dat bedoel ik.

Ik zeg niet dat het je eigen schuld is dat je klappen krijgt - dat is gewoon NOOIT goed te praten, maar als je dat sort figuren met minderwaardige auto's ook niet uitdaagd, dan is de kans er ook veel minder.

Goed dat je aangifte doet en dan maar hopen dat de Politie er ook een verhaal van maakt.

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do dec 15, 2005 09:59

Niks mis met bang zijn, mijn mening. Dat stadium ben ik al lang gepasseerd, hoef niemand te bewijzen hoe stoer ik wel ben (ben ik ook helemaal niet :lol: ). Liever ff op 't gas en wegwezen ipv zo'n stel idioten op m'n gezicht laten timmeren of een deuk in m'n auto laten trappen.
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

Terug naar “Het Forum Café”