heb ik trouwens ook een keer gehad. Met mijn toenmalig 33je imola 1.4... Een of ander golfje 3 GTI die kon mijn 1.4 niet eens fatsoenlijk bijhouden en toen er een paar bochten kwamen moest hij helemaal afhaken. Ik was op dat moment op weg naar mijn werk wat helemaal afgelegen aan de jachthaven ligt aan de maas. En het was donker. Hij reed helemaal achter mij aan terwijl ik zeker wist dat hij er niks te zoeken had als hij niet daar werkte. toen ik de parkeerplaats op reed stopte hij daar ook. Ik denk van: tja flikker maar op ik ga niet wegrijden of in de auto blijven zitten dan is het net of ik bang ben dus stap gewoon zelfverzekerd uit en loop op mijn werk naar binnen. Op een gegeven moment reed het golfje weer verder.. Denk dat er misschien een heel klein manneke alleen in heeft gezeten die, toen hij mij zag weer wegreed

.. Maar triest is het wel, mensen die niet tegen hun verlies kunnen. Wel uitdagen maar als je meedoet agressief worden...
Ben benieuwd Mad Mets wat de politie nog gaat ondernemen. Als ze het kenteken hebben moeten ze toch op zijn inst bij die figuurtjes langsgaan om een babbeltje te maken lijkt me zo. En gelukkig waren de klapjes hard genoeg om je een blauw oog te bezorgen dan heeft de politie in ieder geval gezien dat je zichtbaar "letsel" hebt... Als je dit niet hebt dan doen ze namelijk helemaal niks heb ik me laten vertellen. Succes/sterkte ermee en hou ons op de hoogte