Dat is de Ghostrider een of andere compleet gestoorde zweed (dacht ik), heeft al een hele lading filmpjes gemaakt.Die motorrijder is anders ook geen sukkel....
20 minuten.....ik zeg niks@ @@ ik raad je aan om geen andere filmpjes van de ghostrider te bekijken, zoals ik al heb gezegt hij is echt compleet geflipt.
Hij deed van de zomer Rotterdam-Amsterdam in 20 min
Hier een paar links
En is hij dood inmiddels. Live fast, die young.@ @@ ik raad je aan om geen andere filmpjes van de ghostrider te bekijken, zoals ik al heb gezegt hij is echt compleet geflipt.
Hier een paar links
huh hoe kom je daarbij???En is hij dood inmiddels. Live fast, die young.@ @@ ik raad je aan om geen andere filmpjes van de ghostrider te bekijken, zoals ik al heb gezegt hij is echt compleet geflipt.
Hier een paar links
Er schijnen inmiddels meer ghostrijders te zijn, maar `the original`heeft zich te pletter gereden, lang geleden. Hoe is dat nu mogelijk?huh hoe kom je daarbij???En is hij dood inmiddels. Live fast, die young.@ @@ ik raad je aan om geen andere filmpjes van de ghostrider te bekijken, zoals ik al heb gezegt hij is echt compleet geflipt.
Hier een paar links
Klopt de ghostrider himself is eoa complete idioot (op wiens lef en stuurmanskunst /suzuki wheelie beheersing ik anders knap jaloers ben...Nee, die (dooie) vogel van vroeger met z'n GSX in Parijs was 'de zwarte prins' dit is iemand anders.