Bij deze een voorproefje.

Zijn er suggesties voor circuit, setup, players hulp (moeilijkheid) e.d.
Ik zie er naar uit!!
Groeten Mathijs
Bij de Aldi hadden ze pas weer een mega aanbieding PC. Even blijven opletten...........................dan kun je voor weinig een zeer snelle en voordelige PC kopen.En dit is dus een van die momenten dat ik baal om geen pc te hebben...
Ja idd, die Aldi aanbieding is echt megagoed!!!!!!!Bij de Aldi hadden ze pas weer een mega aanbieding PC. Even blijven opletten...........................dan kun je voor weinig een zeer snelle en voordelige PC kopen.En dit is dus een van die momenten dat ik baal om geen pc te hebben...
Bij dell krijg je niet wat bij aldi wordt geboden......Ik zou toch eerder nog een Delletje erbij kopen, daar is de hardware net iets lekkerder op elkaar afgestemd voor eenzelfde lage prijs. Je moet er alleen altijd even op wachten na het bestellen...
Nee heeft gelukkig niets te maken met elkaar. GT Legends is gemaakt op de engin van EA games (F1 1999-2000). Allereerst is er een mod op dit spel geweest. De makers daarvan zijn commercieel gegaan en hebben er een officiele versie van gemaakt. Het eerste spel was GTR (ook erg waanzinnig), een "moderne" race simulator. Nu is GT Legends op de markt, verbeterde AI (??) nog betere graphics en ook een leuke online versie. Hier kun je ook setups uitwisselen als jezelf niet weet waar en wat je moet veranderen.Heeft GT Legends iets te maken met GP Legends?
Die bevalt me erg goed, al is het elke keer dat Windows met zichzelf in de knoop heeft gezeten weer puzelen om het spel weer aan de praat te krijgen.
Mario
Code: Selecteer alles
1: Mathijs = MathijsH (in het spel)
2: Woody34=Woody34