Beste clubleden,
Hierbij wil ik mezelf graag voorstellen aan de club, ik ben Pascal 18 jaar oud en sinds vrijdag vorige week de troste eigenaar van mijn eerste Alfa Romeo. Ik ben gevallen voor het prachtige design van de 147 edizione sportiva, de auto heeft 63,500 duizend kilometers gereden en komt van de eerste eigenaar. Alle boekjes en facturen erbij en altijd onderhoud gehad om de 5 duizend kilometer, hiervoor reed ik in een Volkswagen Polo 1.2 drie cilinder van 2003 wat een groot verschil op gebied van comfort en rijplezier!
Ik heb wel drie vragen voor jullie allereerst ben ik lid geworden van jullie forum om kennis te maken met de club, ik overweeg ook uiteraard om later lid of ''donateur'' te worden wat zijn hiervan de kosten en wat zijn de kosten van het deelnemen aan evenementen?
Verder maakt mijn auto bij het starten sinds gisteren een scherp scheurend geluid het klinkt een beetje als met je nagels over een krijtbord gaan, verder raakt de 147 niet bepaald op temperatuur op de snelweg rond de 70 a 80 graden en op 50/80 wegen hangt hij altijd rond de 50 a 60 graden.
Ik hoor graag van jullie!