Peternijmegen
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 557
Lid geworden op: ma apr 16, 2007 19:58
Locatie: Nijmegen
Contacteer: Website

Mijn Giulia

zo dec 04, 2016 17:16

Tis dan welliswaar geen 105, maar wel een Giulia.
Een klein berichtje dan toch maar voor alle twijfelaars.
Vanaf afgelopen Mei van dit jaar ben ik regelmatig bij de dealer geweest of er al "echte" nederlandse prijzen voor de Giulia beschikbaar waren. Het duurde en het duurde, uiteindelijk na de zomervankantie was de introductie, maar daar kon ik door drukke werkzaamheden niet naar toe.
Met de zaak gaat het lekker de goede kant op en op het moment dat we nog een extra projectleider nodig hadden weer naar de dealer om ff te kijken. Eigenlijk is het daarna heel snel gegaan, een nieuwe Giulietta en Giulia besteld.
Beide in het wit en beide met een schuifdak. BAM.
Het schijnt dat mijn Giulia de eerste is in Nederland geleverd met een schuifdak en tevens de eerste rijdende in Nijmegen.
Wel grappig vond ik dat. Nu dit is em dus, op z'n winterbandjes, voor de zomer staat ie op 18inch veloce wielen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
In de week van de aflevering had ik "toevallig" ook een bezoek aan onze fabriek in Italie gepland staan :D
Alfaatje dus binnen een week aardig ingereden. Ik kan jullie deze rijders auto alleen maar aanbevelen.
Het is een topmachine, zowel comfort als sportief, hard rijden, zacht rijden en wat helemaal super is, de draaicircel, hierover verbaas ik me iedere keer weer over.
Dussssss al met al...........niet meer twijfelen, BESTELLEN!
www.nimega100miglia.nl

Komt het vandaag niet komt het morgen, maar komen zal het er.

Gebruikersavatar
Dinky Boy
Miniaturista
Berichten: 12101
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:01
Locatie: Groningen
Contacteer: Website

Re: Mijn Giulia

zo dec 04, 2016 17:37

(...) en wat helemaal super is, de draaicircel, hierover verbaas ik me iedere keer weer over. (...)
Ik verbaas me ook iedere keer over de draaicirkel van mijn 33, die is ook super. Al bedoel jij denk ik iets anders ;-)

Terug naar je Giulia: gefeliciteerd!

Vandaag dan eindelijk voor het eerst een Giulia 'in het wild' gespot, bij Garnwerd (Groningen). Maar ja, in onze provincie en in Drente zijn geen Alfa-dealers meer over, dus het zal voorlopig wel een zeldzaamheid blijven :-(

Peternijmegen
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 557
Lid geworden op: ma apr 16, 2007 19:58
Locatie: Nijmegen
Contacteer: Website

Re: Mijn Giulia

zo dec 04, 2016 18:07

Nee ik bedoelde echt de draaicirkel.......gewoon erg klein en zeker ten opzichte van mijn GTV Turbo.
www.nimega100miglia.nl

Komt het vandaag niet komt het morgen, maar komen zal het er.

Gebruikersavatar
elio
Guru
Guru
Berichten: 1087
Lid geworden op: vr jun 10, 2005 18:11
Locatie: antwerpen (B)

Re: Mijn Giulia

zo dec 04, 2016 18:13

Mooi, gefeliciteerd! Welke motor ligt erin? Ik heb al een paar keer met de basisdiesel gereden, en stuurt inderdaad erg prettig!
166 3.2 v6 '04 - Spider 2.0 '91 - 75 1.8 ie '91 - gt 1300 junior '75 - fiat 500l '72 - grand espace 2.0 dci aut '10 - fiat 500 twin air '13

Peternijmegen
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 557
Lid geworden op: ma apr 16, 2007 19:58
Locatie: Nijmegen
Contacteer: Website

Re: Mijn Giulia

zo dec 04, 2016 21:35

Mooi, gefeliciteerd! Welke motor ligt erin? Ik heb al een paar keer met de basisdiesel gereden, en stuurt inderdaad erg prettig!
Ik heb de versie met 150PK, geen super uitvoering, Eco Business en dan weer aangekleed met opties. Op die manier kwam ik beter uit met de leaseprijs. :D
Leren bekleding was €.0,00 dus dat was lekker en vervolgens een schuifkanteldak en Bixenon en nog wat kleine dingetjes.
Ben er al op en neer mee naar Italie geweest en auf der Autobahn loopt ie prima.... ik tikte bijna de 240 aan en dat vond ik toch redelijk indrukwekkend voor 150pk.
Wat ik het fijnste vind aan de Giulia is je ermee kunt knallen en ook heel kalm zakelijk kunt rijden. In de zesde versnelling heeft ie genoeg koppel en hoef je niet perse terug te schakelen. de bak schakelt strak en direct.
Het schuifkanteldak is te openenen in diverse standen en totaal zwart, persoonlijk vind ik dat wel erg gaaf staan, zeker in combinatie met privicayglass in de achterdeuren.
Laatst gewijzigd door Peternijmegen op zo dec 04, 2016 22:47, 1 keer totaal gewijzigd.
www.nimega100miglia.nl

Komt het vandaag niet komt het morgen, maar komen zal het er.

Gebruikersavatar
frankalfa
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 8016
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 20:34
Locatie: Koewacht (of all places!)

Re: Mijn Giulia

zo dec 04, 2016 22:28

Keurig Peter!! =D>
Alleen die winterwielen zijn té sneu he... :mrgreen:

Mooie auto, veel plezier ermee!!

Grtz,fRank
Poetsen is voor mensen met patina-angst...

Peternijmegen
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 557
Lid geworden op: ma apr 16, 2007 19:58
Locatie: Nijmegen
Contacteer: Website

Re: Mijn Giulia

zo dec 04, 2016 22:45

Keurig Peter!! =D>
Alleen die winterwielen zijn té sneu he... :mrgreen:

Mooie auto, veel plezier ermee!!

Grtz,fRank
uhhhhhh ja, maar zo wordt ie afgeleverd met deze wielekes, nog ff geduld en dan 18 inch.
www.nimega100miglia.nl

Komt het vandaag niet komt het morgen, maar komen zal het er.

Gebruikersavatar
Giel
Guru
Guru
Berichten: 1624
Lid geworden op: vr jan 07, 2005 22:10
Locatie: Kwintsheul (Westland)
Contacteer: Website

Re: Mijn Giulia

za dec 10, 2016 21:54

Gaaf mooie alfa :thumbs:
GT 1300 Junior (1975)
Alfa Stelvio (2019)

Autotrailer nodig stuur een pb 1e dag €50,- dagen er na €25,-

Gebruikersavatar
bertus34
Newbie
Newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: vr feb 03, 2017 23:59

Re: Mijn Giulia

ma feb 06, 2017 21:46

mooie alfa,als deze foto vlak bij de Goffert is genomen dan staat daar voor ook een hele mooie Caddy,die me heel bekent voor komt :D

Terug naar “Het Forum Café”