Of je wilt of niet je ontkomt er niet aan. Laat ik maar aftrappen. Deel hier je blijdschap, frustraties je selfie in juichpak ,

Hup Holland/SCARB hup en laat je alfa niet in zijn hempie staan

Idem hier. T 'oranje virus' wordt je gewoon door je strot geduwd, overal waar je komt moet en zal je eraan herinnert worden dat 'dat laagschedeligenvermaak' weer on tour is... Meer en meer heeft de commercie t overgenomen, je wordt toch niet voor vol aangezien als je in zo'n achterlijk juichpak van die jeanettenkamper gaat lopen zeker? Wat een mondiale sportbelevenis hoort te zijn is verworden tot een alternatief carnaval met verkleedpartijen en al... zal blij zijn als dat ge-emmer weer voorbij is...Ook ik heb niets met voetbal, maar volgens mijn zoon is 5-1 winnen van Spanje een grote gebeurtenis...
Zal wel aan mij liggen....
+1Ieder zn ding dus
Ik ben niet echt een voetbal liefhebber, maar het EK. WK, kijk ik wel altijd! Vooral op een groot plein met scherm erg leuk
ik zeg snel de rest verliezen zijn we er weer twee jaar vanaf
![]()
![]()
Nederland - Zweden?NL - S
Grappig hè? De grote groep "nivelleren is een feest" -vierders kijken in grote getalen naar dit rare volksvermaak van omhooggevallen figuren en dan hoor je ze ineens niet meer over overdreven beloningen en zakkenvullen.De "sportlieden" zijn overbetaalde domoren ..... aan de andere kant ..... ze krijgen wél een paar miljoen per jaar voor een paar keer per jaar effectief 40 minuten rennen per wedstrijd.
Maar goed, dat is mijn mening
Natuurlijk niet, bij EK's en WK's zijn het immers nationale helden, en die kun je blijkbaar niet genoeg betalen.Grappig hè? De grote groep "nivelleren is een feest" -vierders kijken in grote getalen naar dit rare volksvermaak van omhooggevallen figuren en dan hoor je ze ineens niet meer over overdreven beloningen en zakkenvullen.De "sportlieden" zijn overbetaalde domoren ..... aan de andere kant ..... ze krijgen wél een paar miljoen per jaar voor een paar keer per jaar effectief 40 minuten rennen per wedstrijd.
.....
Nee, ze moesten voetbalclubs selfsupporting maken: zélf de begeleiding van "supporters", zélf de schade aangericht door supporters betalen, zélf nieuwe stadions laten betalen en geen enkele "wedstrijd" meer uitzenden zolang er rellen getrapt moeten worden en vernielingen aangericht moeten worden. Een club die het allemaal niet kan bekostigen?, failliet verklaren en weg ermee!