Nu heb ik nog een cocon maar heeft dat zin ding is best groot de garage is gelijk vol
Wat vinden jullie ?

Dit is een voorbeeld
ik vind dat de tekst leesbaarder is als je interpunctie gebruikt.Sinds kort heb ik een betonen garagebox die droog is , de alfa nat binnen gezet en de volgende ochtend was die droog
Nu heb ik nog een cocon maar heeft dat zin ding is best groot de garage is gelijk vol
Wat vinden jullie ?
Dit is een voorbeeld
Ja, die heb je ook, maar daar zit dan een verwarmingselement en een thermostaat bij.Is het hele idee van zo'n cocon niet dat je het klimaat in het ding kan controleren? Met andere woorden, dat het erin minder vochtig is als erbuiten? In dat geval lijkt het me een kwestie van desnoods nat wegzetten en de volgende dag na het evt extra droog maken met een (vezel)doek een prima plan om je auto erin te zetten. En die lelijke Nissan eruit
Werkt zo'n cocon ook net zoals in de natuur? Dus dat je er een lelijke rups inzet en er een mooie vlinder voor terugkrijgt?In dat geval schaf ik er maar snel eentje aan.
![]()
@fRank; Zal wel een mooi gezicht zijn als je bij jou de schuur in kijkt. Net alsof er auto's uitgebroed worden in een laboratorium.