Hmmm, je wagenpark komt mij niet bekend voor, zo groot is Bennebroek toch niet....Ha hier nog een Bennebroekert, ken de Giulia niet. Is ie Prugna? Er rijdt hier af en toe wel een hele mooie Giulia Super in Azzuro rond. mijn favoriet.
Zoveel Alfa is het ook niet meer.... alleen de 147 van moeders.... de rest is allemaal historie. Staat jou 155 soms in de Krakeling?Hmmm, je wagenpark komt mij niet bekend voor, zo groot is Bennebroek toch niet....Ha hier nog een Bennebroekert, ken de Giulia niet. Is ie Prugna? Er rijdt hier af en toe wel een hele mooie Giulia Super in Azzuro rond. mijn favoriet.
Waar staat deze parel dan in Bennebroek?Dit roept om een Bennebroekse Alfa borrel. En mijn Prugna Juul mag er ook best zijn
Nou, op dit moment staat hij in een garage (....), maar in het weekend is hij vaak te vinden in de buurt van de krakeling ja.Zoveel Alfa is het ook niet meer.... alleen de 147 van moeders.... de rest is allemaal historie. Staat jou 155 soms in de Krakeling?Hmmm, je wagenpark komt mij niet bekend voor, zo groot is Bennebroek toch niet....Ha hier nog een Bennebroekert, ken de Giulia niet. Is ie Prugna? Er rijdt hier af en toe wel een hele mooie Giulia Super in Azzuro rond. mijn favoriet.
Netjes ergens binnenWaar staat deze parel dan in Bennebroek?Dit roept om een Bennebroekse Alfa borrel. En mijn Prugna Juul mag er ook best zijn
Dan heb ik jou gevonden, nou jij mij..... 147 en A6 Avant voor de deur.. dat wordt door het dorp fietsen!Nou, op dit moment staat hij in een garage (....), maar in het weekend is hij vaak te vinden in de buurt van de krakeling ja.Zoveel Alfa is het ook niet meer.... alleen de 147 van moeders.... de rest is allemaal historie. Staat jou 155 soms in de Krakeling?Hmmm, je wagenpark komt mij niet bekend voor, zo groot is Bennebroek toch niet....