Ik heb een 166 van 2004 en wil graag weten van andere 166 eigenaars hoe het er moet uitzien onder de koffermat

Ik heb namelijk enkele weken geleden mijn 166 2,4 JTD TI binnengebracht bij de koetswerkhersteller om enkele krassen/deukjes en dergelijke te laten wegwerken. Eén van de barbaren die daar werkt heeft mijn handrem overgetrokken waarop deze door hen hersteld werd.
Vandaag bij de de eerste poetsbeurt stel ik echter vast dat mijn reservewiel onder de koffermant er gewoon los in ligt dus niet bevestigd met de daartoe voorziene speciale bout. Nu begon ik hierover na te peinzen en meende ik dat er in de ruimte in het reservewiel er een speciale voorziening is waar gereedschap en dergelijke ligt, een soort "mousse" met daar het nodige materiaal in om o.m. een band te vervangen. Ik dacht dat dat destijds zo geleverd werd en dat dat dus "verschwunden" is samen met de bevestigingsbout van het reservewiel.
Kan iemand van jullie eens piepen onder zijn koffermat van zijn 166 ? Alles was origineel, heb zelf nog nooit iets veranderd onder de koffermat. Heb echter al zoveel Alfa's gehad en veel lekken in mij geheugen dat ik het niet meer zo goed weet hoe het er voor mijn bezoekje aan de koetswerkhersteller uitzag en wat er allemaal onderlag.
Bedankt