Dus dat is de vraag?
Dat het kon? of Toch wel lachen zuks enz enz.
http://www.youtube.com/watch?v=heir4tIRBvo
Wij 2 dan denk ik...Heb soms de indruk dat ik de enige op deze planeet ben die NIET op facebook zit![]()
Nu niet en nooit van mijn leven niet
Wij 2 dan denk ik...Heb soms de indruk dat ik de enige op deze planeet ben die NIET op facebook zit![]()
Nu niet en nooit van mijn leven nietWat een flauwekul allemaal.
O, en een smartphone mot ik ook niet, gewoon oldschool internetten thuis op de bank, met een laptop. Een telefoonis om mee te bellen, punt!![]()
Lekker gezellig ook; met zo'n stelletje van die zombies in de kantine op t werk die volledig apatisch over dat ding zitten te wrijven alsof er dan goud uit komt pleuren ofzo.. geen gsprek meer mee te voeren.![]()
Grtz,fRank
*t zou ook kunnen dat ik oud wordt trouwens...
Dat valt nog wel mee. Hier klikt ook wel eens iemand op 'nieuw onderwerp' terwijl hij 'nieuw antwoord' had bedoeld. Alleen zijn de gevolgen niet zo absurd.trouwens ook flink dom om dat op die manier kenbaar te maken![]()
sorry gemeente haren ..foutje , maar ik ben dan ook pas 16 jaar
Zo is `t maar net. Waarom gaat iemand helemaal uit Den Haag of Breda naar het verre Haren om een `feest `te bezoeken waarvan ze donders goed weten dat het niet doorgaat. Uit sensatiezucht. Omdat ze hopen dat er iets gaat gebeuren. Dat het volledig uit de hand is gelopen was misschien niet de bedoeling van die persoon(en) maar is wel een mooie bijkomstigheid.Als je naar zoiets toegaat weet je per definitie dat het rotzooi trappen wordt.
Ik heb nog nooit zoveel onzin gelezen. Omdat er een grote groep jongeren georganiseerd naar een ontmoetingsplaats gaan waar niets te doen is moet de gemeente maar een feest gaan organiseren omdat anders de boel kort en klein wordt geslagen? Da`s de omgekeerde wereld.ik denk dat ze die burgemeester en het hoofd van de politie moeten vervolgen en opsluiten !!!!
had daar op een podium [ boerenkar ] een leuk bandje en een flinke bierwagen neergepleurd
dan had de gemeente en de middenstand ook nog wat verdiend
en hou voorral die ME uit het zicht want dat is olie op het vuur
en dan de raddraaiers er uit plukken want de meeste komen niet om rotzooi te trappen
maar worden wel door de ME terug gedrongen en krijgen ook klappen met de stok,
terwijl ze alleen maar staan te kijken , dan zouden jullie ook terug meppen of smijten met stenen .
zijn jullie nooit naar een voetbal wedstrijd of een groot concert geweest ?
de ME vind het heerlijk om erop los te meppen en vraagd niet eerst aan je of je ook iets gedaan hebt maar slaat eerst
heb toevallig een vriend bij de ME zitten en hij vind het prachtig om met die stok te zwaaien en naar opstootjes te gaan
gr harry