Kennen jullie dat nou ook?
als ik terugkijk begon ik met een 146 boxer die ik compleet verbouwd heb. Min of meer gedwongen door een leaseauto moest die het veld ruimen en kwam er een klassieker.
de Giulia nuova heb ik maar een jaar ofzo gehad. Zelf weinig aan gedaan. Ding reed geweldig! maar veel plamuur.
dit laatste was het excuus om rond te blijven kijken. De 1750 berlina kwam er daarom al snel. VEEL aan gedaan en zelfs een geweldige trip mee naar sicilie gehad. Ik had echt de intentie om dat ding lang te houden en zelfs te gaan perfectioneren.
Maar ik kreeg weer een vlaag van opwinding bij een toerrit waar ik een giulietta ti zag. BAM berlina eruit en giulietta ti erin!
De giulietta heb ik nu een jaar. Achterstallig onderhoud aangepakt en wat km's gereden. Erg leuk rijden en gewoon zeer apart! Totaal geen reden om verder te kijken toch!?
TOCH betrap ik mezelf er weer op om steeds vaker weer op MP of andersinds rond te hangen. Giuliaatjes speuren....supers ti's, nuova's.... Gewoon omdat het kan....je kent het wel.
Vervolgens worden er excuses bedacht om het speurwerk te verdedigen. Heb ik wel voldoende tijd om de giulietta de benodigde aandacht te geven? In maart word het eerste kindje immers verwacht.... Voor het zelfde geld heb ik een perfecte Giulia die voorlopig weinig aandacht nodig heeft?
Nog wat speuren....
etc
Diverse mensen hebben zich al opgedrongen om de giulietta te kopen en die heb ik weggewoven. Gelukkig weet ik geen namen en heb ik geen tel nummers, dat maakt het wat makkelijker

Ik kan mezelf nog aardig beheersen maar ik wordt af en toe gek van mezelf.

Waarom vertel ik dit allemaal?
Ik zoek bevestiging

Hoort dit bij het alfa virus?
Is er mee te leven?
Is there a cure?????