Wellicht een goed plan om meer bezoekers te lokken maar ik als Italo liefhebber zit er eerlijk gezegd niet op te wachten.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden, polletje doen?

Grtz,fRank
Mwah...maar om nou naar Houten te gaan om naar 308jes te gaan kijken,
Ja frank, had ik ook gelezen.....Lees net in de jongste AutoMotorKlassiek dat AutoItalia Houten dit jaar ook open zal staan voor voertuigen etc van Franse makelij?
Wellicht een goed plan om meer bezoekers te lokken maar ik als Italo liefhebber zit er eerlijk gezegd niet op te wachten.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden, polletje doen?![]()
Grtz,fRank
1+ (maar Franse auto evenementen zijn vaak nog wel leuk!)maak er dan maar meteen auto houten van maakt het merk niet meer uit en kunnen Sjonnie en z'n vriendin anita er ook heen dat verkoopt
ging toch al niet meer elk jaar meer heen veel van dit soort evenementen worden toch vermaakt tot spoilert vissenkommen en bling bling evenementen want standaard en origineel trekt niet meer
voor de franse auto gek wel misschien of juist ook niet meer en willen de fransen en italianen de handen in een slaan om van beide gemiddelden een grote te maken1+ (maar Franse auto evenementen zijn vaak nog wel leuk!)maak er dan maar meteen auto houten van maakt het merk niet meer uit en kunnen Sjonnie en z'n vriendin anita er ook heen dat verkoopt
ging toch al niet meer elk jaar meer heen veel van dit soort evenementen worden toch vermaakt tot spoilert vissenkommen en bling bling evenementen want standaard en origineel trekt niet meer